پنجشنبه، 25 اسفند 1401 - 14:53

به همت هولدینگ صفی‌یاری؛

اولین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارکوب در کرج افتتاح شد

عصر چهارشنبه اولین فروشگاه زنجیره‌ای «دارکوب» در استان البرز در منطقه کیانمهر کرج افتتاح شد.

البرز – امید بانوان؛ نخستین مجموعه زنجیره‌ای دارکوب به مدیریت «ابوالفضل صفی‌یاری» عصر چهارشنبه. 24 اسفندماه. با اجرای «محمود شهریاری»، «ابوالفضل اینانلو» و «حسن ریوندی» و با حضور گسترده مردم خونگرم البرز در منطقه کیانمهر کرج افتتاح شد.

این فروشگاه که اولین شعبه از مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارکوب است، با 45 هزار نوع محصولات غذایی، بهداشتی، پلاسکو و لوازم خانگی از برترین و معتبرترین برندهای داخلی و خارجی افتتاح شد تا گامی در جهت رونق اقتصادی و پویایی این منطقه برداشته شود.

«ابوالفضل صفی‌یاری» مدیرعامل و موسس این مجموعه با سابقه بیش از 25 سال خدمت در حوزه صنعت ساختمان گفت: با توجه به نیاز این منطقه در کنار پروژه‌ 170 واحدی که در منطقه کیانمهر احداث کردیم، برآن شدیم تا یک فروشگاه زنجیره‌ای نیز در اینجا راه‌اندازی کنیم تا علاوه بر تقویت حس پویایی اقتصادی منطقه کالاهای ضروری مردم نیز راحت‌تر و سریع‌تر به دست آنان برسد.

مدیرعامل «هولدینگ ساختمان‌سازی صفی‌یاری» در ادامه راه‌اندازی فروشگاه زنجیره‌ای دارکوب را اقدامی مثبت در جهت اشتغالزایی جوانان دانست و گفت: هولدینگ صفی‌یاری در حال حاضر بیش از 2500 نفر نیروی انسانی دارد که با این اقدام به طور مستقیم برای 100 نفر نیز در دارکوب زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی با بیان مزایا و ویژگی‌های این مجموعه گفت: ما با کمترین سود کالاها را در این مجموعه ارائه کرده‌ایم. به نحوی که کمترین سود در نظر گرفته شده 7 الی 30 درصد است. همچنین لوازم خانگی در این مجموعه به صورت اقساط با بهره بانکی 6 ماهه تا یک ساله با چک ضمانتی بنفش، بدون مراجعه به بانک یا داشتن ضامن به دست مصرف کننده می‌رسد.


صفی‌یاری در ادامه اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های کاری، «هولدینگ صفی‌یاری» در افق  کوتاه مدت یکساله در نظر دارد شعبات دیگر این فروشگاه را در مناطق باغستان، ماهدشت، فردیس، عظیمیه و گوهردشت در استان البرز، و در افق طولانی مدت تا سال 1405 نیز 50 شعبه فروشگاه زنجیره‌ای دارکوب را در کشور راه‌اندازی کند.

وی وجه تسمیه دارکوب را سخت‌کوش بودن این پرنده در تهیه غذا عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور سعی کردیم با راه‌اندازی این مجموعه در تسهیل معیشت مردم نیز اقدام مثبتی انجام دهیم.

 صفی‌یاری با بیان اینکه تمام برندهای رسمی بازار ایران در این مجموعه به شهروندان ارائه می‌شود، مهمترین خط مشی این مجموعه را  اِعمال سود حداقلی در فروش کالاها عنوان کرد.

مدیرعامل دارکوب در پایان ضمن تبریک ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از شهروندان خواست با حمایت خویش این مجموعه را یاری کنند تا علاوه بر اشتغالزایی بیشتر برای جوانان، زمینه توسعه اقتصادی البرز نیز فراهم شود.

گفتنی است شهروندان محترم البرز می‌توانند برای خرید از این مجموعه به آدرس کرج.بلوار ارم. کیانمهر. بلوار امیر. خیابان نماز شرقی.بعد از پارک. جنب مجتمع کاج. فروشگاه زنجیره‌ای دارکوب مراجعه کنند.

کدخبر: 13040

عکاس: نگار اصغری

خبرنگار: تیلدا حسینی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise