دوشنبه، 14 فروردین 1402 - 14:29

تشکیل پرونده برای ۱۰۹ واحد صنفی متخلف در البرز

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز گفت: اکنون هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی در بازار البرز وجود ندارد و مواد غذایی و کالاهای اساسی به وفور دیده می‌شود.

البرز. امید بانوان؛ «مهدی سیاهوشی» روز دوشنبه ۱۴ فروردین اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۴۳۸ واحد صنفی توسط تیم های نظارتی متشکل از اتاق اصناف، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و علوم پزشکی در سطح استان وضعیت بازار را رصد کردند.

وی ادامه داد: تیم نظارت ویژه با دستور دادستان مرکز این استان برای رصد بازار فعال شده که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پرونده ۱۰۹ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تخلف صورت گرفته به دلیل گرانفروشی، تقلب، عدم درج قیمت ثبت شده است. ضمن آنکه کالاهای اساسی مانند گوشت قرمز، مرغ، روغن ، برنج، ماکارونی و امثال آن بیشترین نظارت را به خود اختصاص داده‌اند.

سیاهوشی ابراز کرد: با بازدیدهای صورت گرفته اکنون هیچگونه کمبود کالای اساسی در بازار البرز وجود ندارد و مواد غذایی و کالاهای اساسی به وفور دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های نظارتی همچنین علاوه بر رصد کالاهای اساسی، کالاهای مورد نیاز شب عید را نیز رصد کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

کدخبر: 13227


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise