سه‌شنبه، 15 فروردین 1402 - 10:56

بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی نظرآباد و ساوجبلاغ شتاب می‌گیرد

با مطالبه «علی حدادی» نماینده مردم در مجلس بهسازی و آسفالت راههای روستایی شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ شتاب می‌گیرد.

 نظرآباد .  امید بانوان؛ «علی حدادی» نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن پیگیری جدی برای تخصیص بودجه و اعتبار ملی از وزارتخانه راه و شهرسازی بر بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان‌های غرب استان البرز تاکید کرد.

 «علی حدادی» در راستای نظارت میدانی با همراهی «علی زندی‌فر» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از محورهای روستایی شهرستان نظرآباد بازدید نموده و وضعیت راه‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

 


حدادی گفت: بزودی چند طرح بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان نظرآباد  و ساوجبلاغ از جمله محور قاسم آباد کوچک به تنکمان، محور بختیار به ابراهیم بیگی و محور صالحیه ، روستای خور  اجرایی می‌شود.

 وی با بیان اینکه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی از بیشترین مطالبات مردمی در بازدید‌های میدانی از روستاها بوده، افزود: با پیگیری‌های انجام شده از محل اعتبارات ملی محورهای مذکور توسط مجموعه راهداری آسفالت می‌شوند.

 نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس یازدهم در جمع اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای یادشده گفت: با ساماندهی راه‌‌های روستایی قطعا شاهد رونق و آبادانی هرچه بیشتر روستاها خواهیم بود.

 

 

کدخبر: 13238


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise