شنبه، 23 اردیبهشت 1402 - 10:59

نماینده ساوجبلاغ:

مشکلات آب کشاورزی شهرستان‌های غرب استان البرز در مجلس پیگیری می‌شود

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات آب کشاورزی در شهرستان‌های غرب استان البرز به جد در دست بررسی است و در این زمینه باید چاه‌های کشاورزی تعیین تکلیف شود.

ساوجبلاغ. امیدبانوان؛ «علی حدادی» در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه ساوجبلاغ افزود: برای حل مشکلات اقتصادی در مجلس یازدهم اقدامات موثری اجرایی شده که از جمله آنها می‌توان به صدور مجوزهای کسب و کار برای اشتغالزایی، قانون جلوگیری از فرار مالیات و مالیات برای خانه های خالی اشاره کرد.

وی بیان کرد: رتبه بندی معلمان، شفافیت قوای سه گانه با رویکرد مطالبه گری برای مردم دنبال می‌شود و تذکرات لازم برای تامین مطالبات مردمی به وزرا و حتی شخص رییس جمهور در دولت مردمی و انقلابی داده شده است.

حدادی گفت: باید بانک‌مرکزی نظارت جدی در بحث ارز و سکه داشته باشد و برای حل مشکلات در بخش گرانی مسکن و اجاره آن قانون جهش مسکن مصوب شده است.

وی یادآورشد: مشکلات آب کشاورزی در شهرستان‌های غرب استان البرز به جد در دست بررسی است و در این زمینه تعیین تکلیف چاه‌های کشاورزی را باید داشته باشیم.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان البرز امسال با افزایش ۶۲ درصدی اعتبارات مواجه بودیم و مسئولان ملی و استانی در بحث سهم سه درصدی فروش نفت برای البرز توجه لازم را داشته باشند. 

وی اصلاح هندسی جاده هشتگرد به کرج، فاضلاب شهر جدید هشتگرد، کلنگ‌زنی بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد، تامین آب شرب در هشتگرد و نظرآباد را از دیگر امور در دست پیگیری در شهرستان‌های غرب استان البرز عنوان کرد. 

حدادی افزود: برای تامین آب شرب ۷۰ روستا در استان البرز اعتبارات تخصیص یافته است.

کدخبر: 13710


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise