یکشنبه، 31 اردیبهشت 1402 - 11:12

نظارت بر اجرای پروژه گود حصارک زیر ذره‌بین دائمی شورای شهر کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از نظارت دائمی شورای شهر و مدیریت شهری بر اجرای عملیات پایدارسازی پروژه گود حصارک خبر داد.

 کرج. امیدبانوان؛ «علی قاسم‌پور» در حاشیه بازدیدهای دوره‌ای که هر سه روز در میان از گود مشهور به ناصر بخت در محدوده حصارک انجام می‌شود با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای شهروندان به‌ویژه ساکنین اطراف قطعه مذکور در زمان توقف عملیات اجرایی پروژه اظهار داشت: هم اکنون عملیات پایدارسازی سازه‌های مجاور آغاز شده که البته مدیریت شهری کرج با همراهی اعضای شورای شهر نیز در فواصل زمانی کوتاه، نظارت مستمر بر این پروژه را دارند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر کرج ادامه عملیات ساخت‌وساز این پروژه است که مدیریت شهری کرج در اجرای بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ورود کرده است.رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اقدامات و پیگیری‌های مدیریت شهری کرج از مراجع ذی‌صلاح گفت: انتظار شورای اسلامی شهر و شهرداری از مالک پروژه، تسریع در عملیات پایدارسازی و ادامه عملیات مطابق نقشه‌های مورد تأیید سازمان نظام‌مهندسی است.

 گفتنی است در جهت کاهش دغدغه شهروندان و پیرو وعده قاسم‌پور رئیس شورای اسلامی شهر در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری سیمای البرز، وی به همراه «سید مرتضی اعتصامی» رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر از پروژه بازدید نمودند که در این بازدید بر استمرار نظارت تا رفع مشکلات توسط رئیس شورای شهر تأکید شد.

 شایان‌ذکر است؛ اعضای شورای اسلامی شهر کرج پیگیر مسئله گود حصارک هستند و اگر مالک به تعهدات خود عمل نکند برخورد قضایی و قانونی انجام خواهد شد.

کدخبر: 13837


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise