یکشنبه، 31 اردیبهشت 1402 - 11:42

مسعود محمدی عنوان کرد؛

توافق خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس شهری برای کلان‌شهر کرج

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از توافق جهت خرید 30 دستگاه اتوبوس شهری برای این کلان‌شهر در بازدید از شرکت عقاب افشان خبر داد.

کرج. امیدبانوان؛  «مسعود محمدی» به همراه «جواد چپردار» رئیس کمیسیون سلامت و محیط‌زیست، «محمد اسدیان» رئیس مرکز پژوهش و مطالعات، «علیرضا سعیدی» رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی با همراهی «مهرداد کیانی» شهردار کرج و «فرزین فرشاد» معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری از صنایع خودروسازی عقاب افشان اتوبوس‌های شهری بازدید و اظهارداشت: توجه به حمل‌ونقل عمومی نقش بسزایی در توسعه‌یافتگی پایدار شهری دارد.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مدیریت شهری نقش بسیار مهمی در توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری دارد، افزود: یکی از معیارها و شاخصه‌های توسعه‌یافتگی پایدار شهری، را می‌توان در پیشرفت و توسعه حمل‌ونقل عمومی دانست؛ زیرا توجه به این حوزه نقش بسزایی در توسعه‌یافتگی شهر از دید شهروندان خواهد داشت و در صورت توسعه هدفمند و علمی حمل‌ونقل عمومی اهدافی چون کاهش تصادفات و معضلات آلودگی هوا و بهبود وضعیت شهرها محقق می‌شود.

وی اذعان کرد: توجه ویژه مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر به موضوع حمل‌ونقل عمومی و اختصاص اعتبار به‌منظور بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در راستای افزایش ظرفیت بالای ناوگان عمومی و استفاده گسترده از این وسایل، مستلزم توجه جدی به تجهیز و نوسازی ناوگان عمومی است که این توجه نیز نیازمند اختصاص اعتبارات مالی برای نوسازی اتوبوس‌های فرسوده، جبران هزینه‌های بالا استهلاک و خرید قطعات یدکی و لاستیک است تا با ارائه خدمات مطلوب زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

 محمدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همکاری و مشارکت در مجتمع تعمیرگاهی سازمان حمل‌ونقل بار مسافر، خرید میدل باس و همچنین مباحث در خصوص بازسازی اتوبوس‌های فرسوده مطرح که مقرر گردید که تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری کرج و این شرکت معتبر ایرانی به‌زودی منعقد گردد.

کدخبر: 13840


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise