دوشنبه، 01 خرداد 1402 - 11:37

با امضای تفاهم‌نامه‌ای در راستای راه‌اندازی گمرک تخصصی فاوا صورت گرفت؛

توسعه همکاری سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی ایران و منطقه ویژه اقتصادی پیام

در قالب امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های متقابل بین سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی در راستای گمرک تخصصی فاوا توسعه می‌یابد.

اقتصاد. امیدبانوان؛ تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین این منطقه با سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به‌منظور ایجاد و توسـعه همکاری‌های پژوهشـی و صنعتی و گسترش توان ملی در حل مشکلات و معضلات علمی - تحقیقاتی امضا شده است.

 تقویت و توسعه همکاری‌های فی‌مابین باهدف دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی و فناوری روز در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با علاقه و نیازهای طرفین از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

 طراحی آزمون‌های استانداردسازی مواد کارکردی، فیزیکی، سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و امنیتی سامانه‌های آی.سی.تی در حوزه‌های امنیتی و نظارتی، تجاری، پزشکی و فضایی، تدوین و توسعهٔ استانداردهای ملی در خصوص الزامات عملکردی سامانه‌های آی. سی. تی، طراحی و ساخت تجهیزات سخت‌افزاری و ایجاد و توسعهٔ نرم‌افزارها، الزام برای انجام آزمون‌ها و طراحی و ایجاد یک آزمایشگاه مرجع در سطح ملی برای آزمون، ارزیابی و واپایش کیفیت سامانه‌های حوزه آی.سی.تی از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

کدخبر: 13851


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise