دوشنبه، 01 خرداد 1402 - 14:00

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

دارندگان مجوز مشاغل خانگی هم دارای نماد اعتماد الکترونیکی شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اختصاص نماد اعتماد الکترونیکی به صاحبان مشاغل خانگی از سوی وزارت صمت خبر داد.

البرز. امیدبانوان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: پیرو مصوبات ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با توجه به کفایت مجوز مشاغل خانگی برای عرضه کالا و خدمات به بازار خارج از منزل طبق ماده ۲ قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی اعطای نماد الکترونیکی به دارندگان مجوزهای مشاغل خانگی بدون نیاز به پروانه کسب از اتحادیه کسب و کارهای مجازی امکان‌پذیر شد.

 عبدالله دارایی در ادامه گفت این اتفاق فرخنده از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت به منظور عملیاتی کردن مصوبه موصوف با هماهنگی دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی فراهم شده است به این مفهوم که عرضه و فروش محصولات خانگی به صورت الکترونیکی برای دارندگان مجوزهای مشاغل خانگی نیز فراهم شد.

 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت : هم استانی‌های عزیز می‌توانند جهت اخذ مجوز مشاغل خانگی که در صورت تکمیل بودن اطلاعات و ثبت‌نام، گاهی مدت زمان صدور آن به کمتر از ۱۰ دقیقه رسیده است به سامانه مشاغل خانگی در رشته‌های شغلی و مصوب مراجعه و سپس جهت عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی به صورت الکترونیکی برای دریافت نماد الکترونیکی به سایت مرکز توسعه تجارت وزارت صمت در سامانه اینماد مراجعه کنند و و این خدمت هم در کمتر از چند ساعت برای دارندگان مشاغل خانگی ارائه می‌شود.

 عبدالله دارایی گفت: در سامانه مشاغل خانگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بیش از صدها رشته جهت علاقه‌مندان به کسب و کارهای خانگی پیش‌بینی و مجوزهای فعالیت و همچنین تسهیلات ارزان قیمت جهت اشتغالزایی و کارآفرینی در نظر گرفته شده است و سال گذشته نیز بیش از ۳۰۰۰ مجوز مشاغل خانگی در استان البرز صادر شده است.


کدخبر: 13855


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise