پنجشنبه، 04 خرداد 1402 - 07:45

اعضای صندوق اعتباری هنر برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند

براساس توافق صندوق اعتباری هنر با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای اعضای صندوق اعتباری هنر و دارندگان هنر کارت فراهم شد.

هنر. امیدبانوان؛ بنا بر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، بر اساس این توافق، رایزنی و پیگیری‌های انجام گرفته از سوی صندوق اعتباری هنر با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام اعضای صندوق در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن فراهم شده است. براین اساس کدملی تمامی ۹۸ هزار عضو صندوق هنر به وزارت راه و شهرسازی اعلام و سامانه ثبت‌نام برای اعضای این صندوق باز شده است.

 اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسرکشور عضو صندوق اعتباری هنر می‌توانند در صورت تمایل و دارا بودن شرایط مندرج در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن تا هشتم خرداد ماه سال جاری (بدون تمدید مهلت) و بدون مراجعه حضوری به ادارات راه و شهرسازی، صرفا از طریق لینک https://saman.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایید.

این گزارش با تاکید می‌افزاید: این اقدام با هدف تامین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر که همواره مورد تاکید دولت مردمی است انجام گرفته است. صندوق اعتباری هنر تلاش دارد با توجه به اهداف و سیاست‌های نوین خود افزون بر ارائه خدمات تکلیفی نظیر ارائه خدمات بیمه‌ای با رایزنی با نهادهای مختلف، بتواند شرایط اعطای تسهیلات بیشتری را برای اعضای این صندوق فراهم آورد.

کدخبر: 13885


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise