پنجشنبه، 04 خرداد 1402 - 11:19

عبدلی عنوان کرد:

تشریح عملکرد ۱۰ماهه کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر فردیس

رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر فردیس گزارش عملکرد ۱۰ماهه این کمیسیون را تشریح کرد.

فردیس. امیدبانوان؛ «علی عبدلی» ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت سوم خردادماه و یاد و خاطره سلحشوران دفاع مقدس در حماسه آزادسازی خرمشهر، با اشاره به تأکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر صیانت از شفاف‌سازی، به ارائه عملکرد کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر فردیس طی ۱۰ ماه گذشته پرداخت و اظهار کرد: ۷۰درصد لوایح ارجاعی شهرداری به این کمیسیون صورت‌گرفته است که به دو بخش اهم و اخص تقسیم می‌شود.

وی در ادامه افزود: در معنای اهم شامل کلیه موضوعات ارجاعی در قالب لوایح و طرح‌های پیشنهادی بوده و در معنای اخص می‌توان به موضوعاتی همچون بازگشایی بلوار شهدای اقتدار، تملک ۴ قطعه از پلاک‌های موجود در کانال غربی فردیس و اقدام در جهت تعریض این معبر و تدوین و تصویب آیین‌نامه تهاتر که از موضوعات درخور تأمل برای مجموعه مدیریت شهری نیز محسوب می‌شود، اشاره کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر فردیس خاطرنشان کرد: موضوع مهم و به حق آرامستان شهر فردیس که از موضوعاتی بود که چندین مرحله و در قالب بررسی‌های فنی و کارشناسانه ارائه شده، از سوی حوزه عمران شهرداری فردیس موردبحث و تبادل نظر اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفته که در نهایت مبنی بر تخصیص عرصه‌ای به متراژ ۲۲ هزار مترمربع و بودجه پیش‌بینی‌شده ۴۵ میلیارد تومان در حال اعمال اقدامات اولیه از سوی مدیریت شهری می‌باشد.

کدخبر: 13889


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise