دوشنبه، 08 خرداد 1402 - 23:43

تاج: فدراسیون فوتبال با تمام توان از تیم‌های بانوان حمایت می‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست با سرمربیان تیم‌های ملی بانوان، گفت: به‌رغم مشکلاتی که داریم، با تمام توان از تیم‌های بانوان کشورمان حمایت می‌کنیم.

ورزش . امیدبانوان؛ در نشستی که با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، مریم منظمی، سرپرست نایب رییسی بانوان، مریم آزمون سرمربی تیم بزرگسالان، مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم جوانان و شادی مهینی، سرمربی تیم نوجوانان برگزار شد، برنامه‌های آتی هر سه تیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست رییس فدراسیون ضمن ابراز خرسندی از صعود تیم‌های ملی فوتبال بزرگسال، جوانان و نوجوانان بانوان به مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: خوشحالم با برنامه‌ریزی صورت گرفته، روند اردویی و برنامه‌ریزی تیم‌های فوتبال بانوان به شکل مطلوبی طی شده و هر سه تیم به مرحله دوم مسابقات راه پیدا کرده‌اند. امیدوارم در این مسابقات نیز نمایندگان خوبی برای کشورمان باشند.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال برای رسیدن به این مهم و به رغم همه مشکلات، تمام توان خود را می‌گذارد. در تیرماه بازی‌های تدارکاتی برای بانوان در نظر داریم و قرار شد نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان این بازی‌ها را بررسی کند.

منظمی هم در این نشست درباره برنامه‌های پیش‌ روی تیم‌های فوتبال بانوان گفت: تیم جوانان خود را برای حضور در مرحله دوم قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که از ۱۳ خردادماه به میزبانی ویتنام آغاز می‌شود، آماده می‌کند. به همین منظور اردوی متصل به اعزام خود را از اول خرداد در مرکز ملی فوتبال آغاز کرد. امیدوارم در این مسابقات مانند مرحله اول موفق باشند. همچنین تیم ملی بزرگسالان، دو بازی دوستانه در روسیه خواهد داشت.

وی افزود:  فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر اردوها دارد و در تورنمنت‌هایی که دعوت می‌شویم، حضوری مستمر خواهیم داشت تا بتوانیم توانمندی بازیکنان‌مان را روزبه‌روز بالاتر ببریم.

در پایان جلسه، آزمون، جهان نجاتی و مهینی گزارشی درباره روند آماده‌سازی تیم‌های تحت نظر خود به رئیس فدراسیون ارائه دادند.

 

کدخبر: 13927


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise