چهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 14:55

در ذیل قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده انجام شد؛

واگذاری 3 قطعه زمین به 6 خانواده البرزی دارای سه فرزند سه قلو و بالاتر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر لزوم جدیت هدفمند برای جلوگیری از کاهش جمعیت در استان تاکید کرد و گفت: باید در جهت افزایش و جوانی جمعیت در استان البرز تلاش فرهنگی بیشتری صورت گیرد.

البرز.امیدبانوان؛ «مرتضی ولی پوری» در قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با بیان اینکه حرکت عظیم فرهنگی برای رشد جمعیت در استان شکل گرفته است، گفت:  با توجه به ابلاغیه دستورالعمل جوانی جمعیت به دستگاه‌های اجرایی استان برنامه راهبردی جوانی جمعیت در استان تدوین شود.

وی خواستار اجرای بیشتر اقدامات فرهنگی در شهرستان‌های استان توسط فرمانداران برای افزایش جمعیت شد و افزود: همت عالی و تلاش جدی استاندار در این خصوص با ایجاد قرار گاه‌های مختلف مسکن، اجتماعی، اشتغال و ... مبنی بر تاکید افزایش شاخص جمعیت است.

معاون استاندار گفت: در این راستا باید گفتمانی قالب در حوزه رشد جمعیت جوان با هدف آسیب شناسی صورت گیرد و دستگاه‌های اجرایی استان اهتمام ویژه در این مهم داشته باشند.

ولی پوری با بیان اینکه مشوق‌های لازم دولتی، تسهیلاتی نیز برای این امر در نظر گرفته شده است، گفت: نیاز است با فرهنگ‌سازی اصولی در ارتباط با افزایش جمعیت بسته‌های تشویقی ملموس باشد.

گفتنی است در این نشست به شش خانواده البرزی که دارای فرزندان سه قلو و بالاتر بودند سه قطعه زمین واگذار شد.

 

 

 

کدخبر: 13936


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise