چهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 18:59

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در شورای اداری استان:

مصوبات سفر رئیس جمهور به البرز اجرایی شود

«محسن منصوری» معاون امور اجرایی رییس‌جمهور در شورای اداری استان بر اجرایی شدن تمامی مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز تاکید کرد.

البرز. امیدبانوان؛ معاون امور اجرایی رییس‌جمهور در شورای اداری استان البرز که روز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲با حضور مسئولان عالی‌رتبه استان برگزار شد، با تاکید بر اجرایی شدن تمامی مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز بیان داشت: ما نیز برای اجرایی و عملیات شدن این مصوبات پیگیری لازم را خواهیم داشت. 

«محسن منصوری» ضمن تاکید بر بهره بردن از ظرفیت‌های متعدد استان، مهاجرت را مهمترین مسئله البرز دانست و خاطرنشان کرد که ساماندهی این موضوع به تدبیر ملی نیازمند است.  

وی در ادامه نسبت به تکمیل  و اتمام پروژه‌های روی زمین مانده و نیمه‌کاره هشدار داد و افزود: اگر امروز نسبت به تکمیل این پرونده‌ها اهتمام نورزیم، بدون شک در آینده با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهیم بود. 

منصوری که از ابتدای سفر یکروزه  خود به البرز از پروژه‌های مختلف عمرانی بازدید کرده بود، اظهار داشت: استان البرز برای اتمام پروژه‌های خود نیازمند اتخاذ روندی متفاوت است. در این راستا پیشنهاد می‌شود خط ویژه مولدسازی در البرز راه‌اندازی گردد.

وی در ادامه بر آغاز نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا تأکید و توصیه کرد از تعریف پروژه جدید خودداری شود. 

مسکن محور بعدی سخنان معاون امور اجرایی رییس‌جمهور بود. وی با بیان این مهم که  طرح مسکن ملی با یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد هدفگذاری شده است، گفت: در راستای رسیدن به این مقصود تخصیص زمین را نیز مد نظر قرار داده‌ایم.

معاون رییس جمهور در پایان سخنان خویش با بیان این که دستگاه‌های اجرایی استان دارای اراضی خوبی هستند، توصیه کرد این اراضی شناسایی و در طرح مولدسازی به نفع مردم استفاده شود. 



کدخبر: 13941


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise