پنجشنبه، 25 خرداد 1402 - 17:58

علیرضا عباسی:

آقای وزیر! مردم بخش وسیعی از البرز چندین روز است آب آشامیدنی ندارند/در اقدامات خود تعجیل کنید

علیرضا عباسی شامگاه چهارشنبه ۲۴ خردادماه طی تماس تلفنی با وزیر نیرو و معاون وی پیگیر حل مشکل آب شرب مناطق حوزه انتخابیه شد.

سیاست. امیدبانوان؛ نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعی مکرر آب در البرز را در کمیسیون روز دوشنبه به گوش وزیر نیرو رساندم، گفت: از آنجایی که پیگیری مسئله تنش آبی در استان و احداث مخزن و شبکه انتقال جهت رفع معضل دائمی کمبود آب از اولویت‌هایم در بدو ورود به مجلس شورای اسلامی بوده است، تا پایان مدت نمایندگی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در همین راستا در نشست کمیسیون نیز ، مطالبات خود را در خصوص قطعی مکرر آب در البرز به گوش وزیر نیرو رساندم و تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

 همچنین مقرر شد در خصوص حق‌آبه باغات پایین سد کرج، وزارت نیرو اقدامات فوری جهت استفاده کشاورزان و باغداران انجام دهد.

 با توجه به گلایه و ناراحتی‌های هموطنان عزیز به‌دلیل قطعی مکرر آب شرب مناطقی از کرج، دکتر علیرضا عباسی شامگاه چهارشنبه نیز طی تماس تلفنی با وزیر نیرو و همچنین معاون وزیر و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور خواستار تسریع در حل مشکل آب شرب مناطقی از کرج شد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا به وزیر نیرو گفت: مردم بخش وسیعی از استان البرز چندین روز است که آبی برای آشامیدن ندارند و همچنان منتظر اقدام عاجل جهت رفع این مشکل هستند. در اقدامات خود تعجیل کنید!

کدخبر: 14038


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise