مدیرکل اقتصاد و دارایی البرز:
وضعیت املاک اداری در فردیس باید تعیین تکلیف شود
مدیرکل اقتصاد و دارایی البرز بر تعیین تکلیف وضعیت ساختمانهای اداری شهرستان فردیس تأکید کرد.
فردیس. امیدبانوان؛ جلسه بررسی وضعیت استقرار ادارات استیجاری شهرستان با حضور مدیر کل اقتصاد و دارایی استان در فرمانداری شهرستان فردیس برگزار شد.
خداداد کاشفی فرماندار فردیس بیان داشت:
شرایط ساختمان اداری و تجهیزات آنها پاسخگوی نیازهای شهرستان نیست.
کاشفی با اشاره به عدم استقرار برخی
ادارات در شهرستان بیان کرد: چارت اداری بعضی دستگاهها امکان ایجاد اداره در
شهرستان را نمیدهد.
وی ادامه داد: برخی ادارات کل نیز به
بهانه نداشتن بودجه و امکانات با عدم حضورشان در فردیس باری را بر شهرستان تحمیل
کردند.
وی با انتقاد از عدم همکاری برخی ادارات
خاطرنشان کرد: استیجاری بودن بیشتر ادارات نیز یکی از مشکلات جدی ما در فردیس است.
نماینده عالی دولت در شهرستان اضافه
کرد: عدم مالکیت املاک شهرستان فردیس مانع از بسیاری کارها شده است.
وی با تشریح شرایط کلی از وضعیت شهرستان
از مدیرکل اقتصاد و دارایی البرز خواستار عزمی حدی برای حل معضلات فردیس شد.
در ادامه جلسه «رضا جعفری» مدیر کل
اقتصاد و دارایی استان گفت: نیازهای موجود ادارات شهرستان باید احصا و شناسایی
شوند.
وی افزود: شهرستان فردیس ده سال پیش تشکیل
شده است و چارت اداری و استقرار ادارات در این سال ها با توجه به رشد جمعیت تغییری
نکرده است.
جعفری گفت: باید با هماهنگی ادارات کل
استان نیازهای موجود ادارات شناسایی شود و با بررسی راهکارهای آنها وضعیت تعیین
تکلیف شود.
وی با تاکید بر اینکه کارها با شعور پیش
می رود نه با شعار بیان داشت: جلسهای را با استاندار و مدیران کل برگزار میکنیم
تا به زودی وضعیت املاک اداره تعیین تکلیف شود.
این مقام اقتصادی استان تصریح کرد: هر
اداره کلی که در سامانه اقتصاد و دارایی ثبت نام نکرده باشد با آن برخورد جدی خواهیم
داشت.
کدخبر: 14188