جمعه، 20 مرداد 1402 - 14:19

در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری استان البرز مطرح شد

کانون با حمایت و شور و نشاط ارتقا می‌یابد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری استان البرز روز چهارشنبه با حضور جمعی از مدیران استانی و مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و ضمن تقدیر از زحمات «مهری فلاح»، «زینب عاشری» معارفه شد.

البرز. امیدبانوان؛ «علی حجرگشت» مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این آئین ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه، عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) در واقعه غدیر بعد از انجام رسالت معرفی و تبیین شخصیت امیرالمومنین(ع) گفتند، حاضران پیام را به غایبان برسانند. این گفتار نشان‌دهنده وظیفه خطیر و بزرگ خبرنگاران علی‌الخصوص شهدای خبرنگار است.

 حجرگشت همچنین افزود: از فعالیت‌ و تلاش‌های خالصانه خانم فلاح به ویژه زحماتی که در همکاری مشترک با ما داشتند کمال تشکر را دارم. خوشبختانه امروزه آموزش و پرورش به یک انسجام درونی رسیده است. انسجامی که در حوزه حساس کودک و نوجوان بسیار مهم است.

 وی ادامه داد: طبق امر رهبری بهترین جایی که می‌تواند متولی مهدکودک‌ها باشد آموزش و پرورش است. در همین راستا حدود یک سال است آموزش و پرورش در این بخش نیز خدمت‌رسانی می‌کند و این امر نشان از توجه شخص اول کشور بر کودکان و نوجوانان دارد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: اهمیت حوزه کودک و نوجوان به همه ما امر می‌کند، تا مدیر کانون را در این راه همراهی کنیم و قطعا با انگیزه و شوری که دارند شاهد ارتقاء فعالیت‌های این مجموعه خواهیم بود.

مربیان کانون گنجینه‌ای هستند که باید از ظرفیت آنان بهره برد

«محمدرضا کریمی صارمی» معاون تولید کانون که به نمایندگی از مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم تودیع و معارفه حضور یافت، با تکریم روز شهدای مدافع حرم بیان کرد: «مهری فلاح» در دوران دو ساله سرپرستی تمام تلاش خود را در راستای جریان‌سازی و فعال بودن کانون استان البرز به کار گرفت و روزی نبود که از ستاد درخواستی نداشته باشد.

 او در ادامه گفت: استان البرز استان خاصی است، میهمان‌نوازانه  پذیرای مردم شهرهای مختلف است و از همین جهت به کتابخانه‌های سیار نیاز دارد. ما برای ترویج فرهنگ کتابخوانی آمادگی خود را برای تجهیز خودروهای سیار شهری اعلام می‌کنیم و با تمام قدرت آماده‌ایم تا کارهای بزرگی را در این استان رقم بزنیم.

 معاون تولید کانون همچنین افزود: مربیان کانون چون گنجینه‌ای هستند که با همراهی و همدلی مدیران دستگاه‌های مختلف می‌توان از ظرفیت‌ آنان نهایت استفاده را کرد و یا به ظرفیت آن افزود.


کدخبر: 14745

عکاس: شکوفه سیاوشی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise