جمعه، 27 مرداد 1402 - 00:25

فرماندار تاکید کرد

نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در چهارباغ

جلسه کارگروه ویژه ساخت وسازهای غیر مجاز با موضوع بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز به ریاست «داود جعفری» فرماندار، دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان، بخشداران و شهردار چهارباغ و با حضور روسای ادارات مربوطه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

چهارباغ. امیدبانوان؛ فرماندار شهرستان چهارباغ با توجه به افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان خواستار تشکیل اکیپ‌های گشت‌زنی و کمیته پیشگیری از تصرفات با محوریت دستگاه‌های اجرایی جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرف اراضی در جهت برخورد جدی و قانونی با متخلفین حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز شد.

جعفری گفت: همکاری و هماهنگی مضاعف بین دستگاه‌ها جهت مقابله با ساخت و سازهای بسیار موثر بوده و عنوان داشت هیچ عذر و قصوری از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد پذیرش نخواهد بود.

مقام عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل حتما به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به وظایف ذاتی همه دستگاه‌های متولی، از همکاری نهادهای دیگر از جمله شهرداری، دهیاران و شوراها را نیز از عوامل موثر جهت مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در حومه روستاها دانست.

 

کدخبر: 14804


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise