یکشنبه، 29 مرداد 1402 - 15:44

«علیرضا عباسی» نماینده مردم استان البرز

مشاغل خُرد تحت حمایت مجلس قرار دارند

عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی بازارچه برکت گفت: سعی داریم بودجه را به‌گونه‌ای مصوب کنیم که صاحبان مشاغل خرد و بانوان سرپرست خانوار به سطحی از توانمندی برسند که بتوانند روی پای خود بایستند.

البرز . امیدبانوان؛ «علیرضا عباسی» در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی تحت عنوان بازارچه برکت، ضمن تقدیر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به واسطه ایجاد این بازارچه، گفت: ایجاد فضای حمایتی از بازار فروش مشاغل خُرد جای تشکر دارد چرا که از صنایع دستی و کارهای خانگی حمایت شده است.

 وی با بیان اینکه بازار فروش برای مشاغل خُرد فراهم شده است، گفت: حمایت از مجموعه‌های این‌چنینی در دستور کار مراکز متعددی از جمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره است. به‌وسیله شرح وظایف صورت‌گرفته در این ادارات است که می‌توانیم افرادی را که درگیر مسائل معیشتی خود هستند تحت پوشش قرار بدهیم. البته این حمایت‌ها حداقل نیاز قشر یاد شده فراهم می‌کند.

 عباسی با بیان اینکه در مجلس تاجایی که در توان داریم برای حمایت از مشاغل خانگی تلاش خواهیم کرد، گفت: سعی داریم بودجه را به‌گونه‌ای مصوب کنیم که صاحبان مشاغل خرد و بانوان سرپرست خانوار به سطحی از توانمندی برسند که بتوانند روی پای خود بایستند.

 این مقام مسئول با تأکید بر اینکه وضعیت موجود نسبت به گذشته بهتر شده اما هنوز از موقعیت ایده‌آل فاصله داریم، ادامه داد: دستگاه‌های دولتی نهایتِ تلاش خود را بکار گرفته‌اند ولی شرایط فعلی مطلوب نیست و سعی داریم منبع جدیدی برای دولت خلق کنیم تا منبع مالی در مسیر خدمات قرار بگیرد.

 

 

کدخبر: 14832


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise