دوشنبه، 30 مرداد 1402 - 18:49

فرماندار: 

 دستگاه‌های اجرایی چهارباغ روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند

جعفری، فرماندار چهارباغ در جلسه بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در قالب سند راهبردی توسعه شهرستان ضمن تأکید بر تلاش جهادی و اتخاذ تصمیمات تخصصی گفت: اولویت مهم ادارات برنامه‌ریزی دقیق و تلاش تا حصول نتایج مثبت باشد.

 چهارباغ. امید بانوان؛ جلسه ستاد سند راهبردی توسعه شهرستان چهارباغ با حضور جعفری فرماندار، شاکر معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و رامجین، رئیس بنیاد مسکن، رئیس اداره آب و فاضلاب، سرپرست اداره محیط‌زیست شهرستان روز دوشنبه سی‌ام مردادماه در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 در این نشست رؤسای ادارات آبفا، محیط‌زیست و بنیاد مسکن به ارائه گزارش برنامه‌ها و پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام پرداختند.

 در ادامه، سند تدوینی نظام مسائل شهرستان در بخش‌های مربوطه بر اساس اطلاعات و دیتاهای تجمیع شده با نگاه و چشم‌انداز زمانی متفاوت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت بررسی و واکاوی شد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ اظهار داشت: در سند راهبردی بایستی اولویت‌ها و مسائل کلیدی و اساسی مشخص شده و تمامی دستگاه‌ها طبق شرح وظایف قانونی خود عمل کنند.

 «داود جعفری» تصریح کرد: اولویت‌های مهم همه ادارات شهرستان با برنامه‌ریزی بر اساس نظام مسائل و نقاط ضعف و قوت، تهدید و فرصت‌ها تنظیم شود و با جدیت تا حصول نتایج مثبت برای رضایت‌مندی شهروندان پیگیری و عملیاتی گردد.

 وی تأکید کرد: در این راستا، اداره محیط‌زیست شهرستان به‌صورت دقیق میزان آلودگی هوا؛ آلودگی‌های صنعتی منطقه؛ بحران مربوط به تنش آب؛ نیازسنجی میزان آب شرب موردنیاز با برنامه‌ریزی مدیریت مصرف و حفر چند حلقه چاه مجاز در بلندمدت؛ نیازسنجی مصرف آب در سال آینده؛ شناسایی تنوع زیستی؛ آخرین وضعیت کنترل و نظارت بر مدیریت پسماند، زباله و نخاله‌های ساختمانی را به‌دقت موردتوجه قرار دهد.

  وی یادآور شد: همچنین در بخش آبفا برخورد قانونی با انشعابات غیرمجاز و پیگیری اصلاحات موردنیاز در انتقال شبکه شهری و روستایی و آمادگی‌های لازم در زمان وقوع بحران احتمالی صورت پذیرد.

  فرماندار در پایان تأکید کرد: بهتر است از روزمرگی پرهیز شده و با تلاش جهادی همه دستگاه‌ها به تصمیمات تخصصی و بنیادی دست پیدا کنیم.

 در این نشست رؤسای ادارات مجزا به سند راهبردی تدوینی شهرستان با بررسی تخصصی موضوعات اشاره نموده و اعلام کردند، به دنبال احصا و پیگیری مهم‌ترین مسائل قابل‌حل در شورای راهبردی هستیم.

کدخبر: 14854


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise