شنبه، 04 شهریور 1402 - 21:06

توسط نماینده عالی دولت در شهرستان؛

دستاوردهای دولت سیزدهم در چهارباغ تشریح شد

جعفری، فرماندار چهارباغ ضمن حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در یک سال گذشته را تشریح کرد.

چهارباغ . امیدبانوان؛ فرماندار شهرستان چهارباغ در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان دولت و نظام انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران و دولتمردان جمهوری اسلامی تاکید کرد: ما به عنوان خدمتگزاران به مردم در جهت احقاق حق آنها و در راستای اجرای سیاست‌های دولت و حاکمیت عمل خواهیم کرد.

 «داود جعفری» افزود: مجموعه حاکمیتی و دولتی در شهرستان نیز به تأسی از تدابیر ریاست محترم جمهور و در طریق اولی مقام معظم رهبری با رویکرد ارتباط نزدیک با آحاد مردم و کار جهادی و شبانه‌روزی برای پوشش کاستی‌ها در رضایتمندی شهروندان تمام توان خود را مصروف حرکت در این طریق ثواب داشته است.

 وی ادامه داد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی برای مسئولان است و باید از این فرصت برای حل مشکلات و بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها بهره‌‌مند شد.

 جعفری به ارائه گزارش از عملکرد دولت سیزدهم دولت مردمی در شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دولت پرداخته و تصریح کرد: در طول یکسال گذشته اتفاقات خوبی در شهرستان افتاده است که در این مسیر تمامی مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفته است و برای انجام این امور تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

 در توجه به روستاها و پیشرفت مناطق روستایی در شهرستان شاهد روند توسعه محور هستیم که از جمله آنها می توان به آسفالت معابر، اصلاح شبکه روشنایی اکثر مناطق و ساخت اماکن ورزشی و فرهنگی روستایی در شهرستان اشاره کرد.

همچنین در حوزه شهری اقدامات شاخص بسیاری با همکاری مجموعه مدیریت شهری و ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف در جهت افزایش کیفیت حقوق شهری و شهروندی و رضایت‌مندی شهروندان به صورت ملموس انجام گرفته است که از همه این عزیزان قدردانی می‌نماییم.

 جعفری اعلام کرد که افتتاح پروژه‌های شاخص شهرستان در هفته دولت با حضور استاندار و امام جمعه جهادی و مسؤلین شهرستانی انجام خواهد گرفت و اضافه نمود:شناسایی ظرفیتهای موجود، چالش‌ها، توانمندی‌ها و راهکارهای مناسب برون‌رفت از نظام مشکلات و تلاش برای رسیدن به کیفیت مطلوب خدمت‌رسانی به مردم شریف، در راس امور و ملاک عمل ما در این شهرستان است.

 گفتنی است در هفته دولت ۱۱۸ پروژه شامل 95 پروژه بخش دولتی، ۱۴ پروژه بخش خصوصی و ۹ پروژه کلنگ‌زنی به ارزش چهار هزار و هفتصد و دوازده میلیارد ریال در شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.


کدخبر: 14952


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise