یکشنبه، 05 شهریور 1402 - 08:53

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

دیدرا بخشدار، دهیار و شورای اسلامی بخش مرکزی چهارباغ با فرماندار

به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، «حامد میرفلاح» بخشدار مرکزی چهارباغ ، دهیار و اعضای شورای بخش مرکزی با «داود جعفری» فرماندار شهرستان چهارباغ دیدار کردند.

چهارباغ. امیدبانوان؛ «داود جعفری» فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در بخش مرکزی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و همواره تعامل بسیار خوبی بین مسئولین وجود داشته است.

 وی با بیان اینکه بخش مرکزی یک بخش مهم است گفت: امیداورم با تلاش و کوشش بیشتر شما همکاران شاهد پیشرفت آبادانی در منطقه باشیم.

 جعفری افزود: دهیاران هم بازوان توانای ما و از بدنه دولت هستند و شوراهای روستا نقش مهمی در راستای توسعه و آبادانی روستاها دارند.

 در این جلسه که با رویکرد بازدید و تبریک هفته دولت انجام گرفته بود، میرفلاح بخشدار با ارائه گزارش کوتاه از برنامه‌ها و پروژه‌های در حال انجام و آماده افتتاح در هفته دولت، تاکید کرد: بخش مرکزی دارای پتانسیل‌های مختلف، با محوریت اقتصادی، کشاورزی و اشتغال است.

  وی در ادامه افزود: طی تصدی مسؤلیت فرماندار جهادی و دلسوز، در شهرستان چهارباغ اتفاقات مبارک و خوبی در جهت رفع کاستی‌ها صورت گرفته است و این تلاش‌ها در بخش مرکزی نمود بیشتری داشته و سعی همه دستگاه‌ها پیروی از سیاست‌های دولت مردمی و نماینده عالی دولت در شهرستان خواهد بود.

 

 

کدخبر: 14963


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise