یکشنبه، 05 شهریور 1402 - 13:58

نماینده عالی دولت در چهارباغ:

دستگاه‌های متولی در زمینه عفاف و حجاب با احساس مسئولیت پای کار باشند

 امیدبانوان؛ فرماندار شهرستان چهارباغ در جلسه عفاف و حجاب شهرستان گفت: تعلل در آموزش و فرهنگ‌سازی، بسترسازی و تبلیغات، فضایی را برای نفوذ دشمنان فراهم می‌کند.

چهارباغ. امیدبانوان؛ جلسه عفاف و حجاب شهرستان به رياست «داود جعفری» فرماندار و با حضور بخشداران مرکزی و رامجین و روساى برخی از ادارات در سالن جلسات فرماندارى برگزار شد.

فرماندار شهرستان اظهار داشت: عفاف و حجاب یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است و با رعایت آن انسان می‌تواند به جایگاه رفیع  برسد. از طرف دیگر برای دستیابی به جامعه سالم، مسئله حجاب و عفاف باید قوی و مجدانه مورد دقت و توجه قرار گیرد زیرا در دین مبین اسلام برای آن سفارشات زیادی شده و با رعایت و محافظت از آن، زندگی خانوادگی استحکام می‌یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ در ادامه بیان کرد: تبلیغ و فرهنگ‌سازی رعایت و ترویج عفاف و حجاب، یکی از دغدغه‌های امروز جامعه اسلامی به شمار می‌رود و از سوی مقام معظم رهبری و بسیاری از علما بارها مورد تأکید قرار گرفته است. 

وی افزود: ما هم بایستی در همین راستا تلاش دوچندان نماییم، همه دستگاه‌های مختلف شهرستان اتاق فکری تشکیل داده و پیرامون مقوله مهم عفاف و حجاب تبادل نظر نموده و پیشنهادات ارائه دهند. 

فرماندار ادامه داد: نیاز است همه دستگاه‌های متولی در زمینه عفاف و حجاب با احساس مسئولیت پای کار باشند و در جلسات در کنار ارائه گزارش عملکرد، طرح و برنامه عملیاتی برای مقابله با بدحجابی ارائه دهند.

در پایان جلسه هریک از اعضای حاضر ضمن ارایه گزارش عملکرد اداره متبوع خود برنامه‌ها، نظرات، پیشنهادات خود را بیان نمودند و راهکارهای تبلیغ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و چالش‌های پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کدخبر: 14969


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise