دوشنبه، 06 شهریور 1402 - 15:35

فرماندار شهرستان مطرح کرد؛ 

صمت و اتاق اصناف چهارباغ دو بازوی مهم در ایجاد ثبات و کنترل  بازار 

امیدبانوان؛ نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ  گفت: اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان دو بازوی مهم در ایجاد ثبات و آرامش و کنترل  بازار هستند.

چهارباغ. امیدبانوان؛ رئیس و اعضای اتاق اصناف شهرستان چهارباغ در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دولت، از زحمات و تلاش‌های «داود جعفری» فرماندار در پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهرستان و حمایت از اصناف و بازاریان تقدیر و تشکر نمودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در این دیدار فراهم آوردن فضای مناسب جهت تامین کالا و اجناس با کیفیت و قیمت مناسب در جهت جلب رضایت قشر عموم مردم و تعادل و تنظیم بازار را یکی از وظایف و اهداف مهم اتاق اصناف برشمرد.

وی با بیان اینکه با ایجاد فضای تعامل بین مردم و مسئولین و اصناف موجبات رضایتمندی را فراهم خواهد کرد، افزود: حمایت دستگاه‌های مختلف شهرستان پشتوانه‌ای قوی برای اصناف شهرستان است. 

وی در پایان افزود: اهتمام ویژه به امر بازرسی و نظارت بر بازار و جلوگیری از گران‌فروشی و کم‌فروشی، نظارت بر موضوع عفاف و حجاب و سایر تخلفات نقش مهمی در ثبات بازار دارد و انتظار این است در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهرستان همه اتحادیه‌های صنفی و مجموعه اتاق اصناف گام بردارند.

کدخبر: 14983


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise