دوشنبه، 10 مهر 1402 - 17:25

آیین شکرانه اشتغال در کرج برگزار می‌شود

دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری آیین شکرانه اشتغال در کرج با مشارکت دستگاه‌های اجرایی متعهد اشتغال در استان البرز خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «عبدالله دارایی» گفت: در دو سال دولت مردمی آیت الله رییسی و تلاش‌ دستگاه‌های اجرایی و همراهی کارفرمایان، شاهد رشد اشتغال در استان هستیم. در سال نخست دولت ثبت 58 هزار نفری اشتغال در سامانه ملی رصد از مصادیق این ادعا است، در حالیکه در سال قبل‌تر یعنی سال 1400 میزان اشتغال ثبت شده در سامانه 31 هزار نفر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این جلسه که به منظور هماهنگی برای برگزاری آیین شکرانه اشتغال استان البرز برگزار شد، ادامه داد: در شش ماه سال جاری نیز 28 هزار شغل در سامانه ملی رصد اشتغال ثبت شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال با همراه دستگاه‌های اجرایی و همت و تلاش کارآفرینان و صنعتگران و تولیدکنندگان ، میزان تعهد اشتغال استان البرز به دولت به صورت کامل محقق شود.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: البته معتقدم در بخش اطلاع رسانی خدمات دولت، آنگونه که شایسته است عمل نشده است

او افزود: این آیین فقط به منظور تبیین مصادیق اقدامات و موفقیت‌های انجام شده در بخش اشتغال برگزار می‌شود و اختصاص به یک یا دو دستگاه خاص ندارد و فعالیت‌ همه دستگاه‌های اجرایی متعهد اشتغال هم در بخش حمایت‌های تسهیلاتی و اعتباری اشتغال و کارآفرینی و هم در سایر مؤلفه‌های مربوط به این بخش است که در فرصت مناسب در این آئین به آن پرداخته خواهد شد و نیت شکرگزاری از توفیقات پیش روی است.

گفتنی است این آیین با مشارکت دستگاه‌های اجرایی متعهد اشتغال استان و همچنین برخی بانک‌های عامل با پیگیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

 

کدخبر: 15871


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise