جمعه، 21 مهر 1402 - 20:06

دسترسی برخط به خدمات بیمه سلامت در سراسر کشور

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از راه‌اندازی پورتال جامع هوشمند برای دسترسی برخط به خدمات بیمه سلامت خبر داد.

  • جامعه. امید بانوان؛ مهر نوشت؛ «فاطمه حاج علی عسگری» در اجلاس مدیران سازمان بیمه سلامت کشور ضمن اشاره به راه‌اندازی پورتال جامع هوشمند گفت: این پورتال جامع هوشمند، امکان دسترسی برخط به خدمات بیمه سلامت را فراهم می‌کند و از ویژگی‌های متنوعی برخوردار است.

  • وی افزود: این پورتال با بهره مندی از ابزار هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی موقعیت مکانی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را در سراسر کشور پیدا کنند و همچنین به صورت مجازی به نمایشگاه‌های مختلف مرتبط با حوزه بیمه سلامت دسترسی داشته باشند و از آخرین تکنولوژی‌ها و محصولات مرتبط با این حوزه مطلع شوند.

  • حاج علی عسگری به امکان انتشار ماهنامه الکترونیک همچنین وجود پنل برگزاری جلسات آنلاین با دسترسی ویژه برای ادارات کل استانی در این پورتال اشاره و ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این پورتال جامع هوشمند، امیدواریم که دسترسی به خدمات بیمه سلامت برای همه افراد ساده‌تر و سریع‌تر شده و باعث ارتقا سطح بهره‌مندی بیمه شدگان از خدمات بیمه سلامت باشد.

کدخبر: 16056


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise