دوشنبه، 01 آبان 1402 - 15:56

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد؛

کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در استان البرز

فرمانده انتظامی استان از ششمین مرحله اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد و گفت: ۳۱۹ سارق و مالخر طی ۷۲ ساعت گذشته دستگیر شدند.

البرز. امید بانوان؛ سردار «حمید هداوند» در حاشیه نمایشگاه کشفیات طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی 72 ساعت گذشته ششمین مرحله از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ۳۱۹ سارق و مالخر دستگیر و همچنین طی این مدت ۲۸ باند سرقت شناسایی و متلاشی شده شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: از مجموع اموال کشف شده ۷۳ دستگاه  خودرو، 7 دستگاه موتورسیکلت و ۳۰ دستگاه دوچرخه، 3 هزار قطعه لوازم خودرو ،۲۱۱ گوشی تلفن همراه و ۱۰۰ قطعه لوازم خانگی  سرقتی کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ارزش ریالی اموال کشف شده بیش از۵۲۷ میلیارد ریال بوده و سارقان تاکنون به ۸۰۰ فقره سرقت موتور، خودرو ، منزل ، اماکن ، گوشی تلفن همراه و کیف قاپی اعتراف کرده‌اند.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز یادآورشد که با اجرای این طرح ها شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۵۷ درصدی کشفیات بودیم و با برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح‌ها با جدیت کامل تاپایان سال ادامه خواهد داشت.

سردار هداوند از دستگیری ۵۵ اوباش در طی این طرح در سطح استان خبرداد و گفت : این افراد دارای سوابق  نزاع و درگیری، ایجاد رعب و وحشت، استفاده از سلاح سرد و گرم و قدرت نمایی در فضای مجازی بوده‌اند که از آنها  ۱۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری ،  ۲۷ عدد فشنگ و ۱۹۱ تیغه سلاح سرد کشف شده است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در قالب این طرح یک باند ۶ نفره خودرو که اقدام به خرید اموال مسروقه کرده و در چند انبار و در استان‌های غربی کشور نگهداری کرده و اوراق قطعات آنها را در فضای مجازی به فروش می رساندند، دستگیر شدند.

سردار هداوند افزود: از این سارقان تاکنون 3 هزار قطعه لوازم خودرو،  ۱۳ دستگاه خودرو سرقتی و ۹ دستگاه اتاق خودرو کشف شده است.

کدخبر: 16233


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise