دوشنبه، 29 آبان 1402 - 09:36

در پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول؛

کسب رتبه سوم نویسندگی تئاتر به البرز رسید

نمایشنامه «خورشید را پیدا می‌کنیم» در پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول رتبه سوم نویسندگی را کسب نمود.

البرز. امید بانوان؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، کسب رتبه سوم نویسندگی در پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول را که با نمایشنامه «خورشید را پیدا می‌کنیم»  توسط دکتر «مهری هاشمیان» بدست آمد؛ به این بانوی هنرمند، هنرمندان شریف و گرانقدر عرصه نمایشی و عموم مردم و شهروندان استان البرز تبریک گفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: در پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول ۱۳۱ اثر شامل ۶۶ اثر در بخش صحنه‌ای، ۲۲ اثر در بخش خیابانی و ۴۴ اثر در بخش نمایشنامه‌نویسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که ۱۲ کار، خروجی این آثار بوده  است که دکتر مهری هاشمیان از فعالان و هنرمندان نمایشی فردیس توانستند این رتبه را کسب نمایند و در مراسم اختتامیه  با لوح تقدیر و جایزه نقدی از وی تقدیر به عمل آمد.

جابری انصاری افزود: اهمیت نمایش و تئاتر کودک حقیقتی انکارناپذیر است که بسیاری از بزرگان عرصه هنر و ادبیات، حتی صاحب‌نظران مسائل تربیتی و روانشناسی کودک و نوجوان به آن واقف بوده و همواره مقوله تئاتر کودک را عرصه‌ای برای بروز و رشد استعدادها و خلاقیت‌های کودکان، مورد توجه قرار داده‌اند.

 وی در خاتمه ضمن تبریک مجدد این افتخار هنری استان، افزود : برای موفقیت هر چه بیشتر هنرمندان البرز در عرصه‌های ملی و بین‌المللی از هر گونه تلاش و مساعدتی مضایقه نخواهیم کرد.


کدخبر: 16451


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise