چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 18:50

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

اقدام انجمن سینماداران در راستای حفظ حجاب و شئونات اسلامی قابل تقدیر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ترویج فرهنگ حجاب به‌عنوان یک نماد شاخص اسلامی وظیفه‌ای همگانی است که هر مسلمان معتقدی به فراخور توان خود بایستی به آن بپردازند.

البرز. امید بانوان؛ «سعید جابری انصاری» ضمن اشاره به جایگاه زن در دین مبین اسلام، بیان داشت: عفت، اصالت زن و حجاب، حافظ آنان است و اجرای آن وظیفه شرعی و دینی همگان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: رعایت حجاب اسلامی ضمن حفظ ارزش‌ها، جامعه را نیز از انحرافات حفظ می‌کند و باعث ارتقای امنیت فردی و اجتماعی می‌شود. ترویج الگوهای مناسب پوشش در جامعه علاوه بر نهادینه شدن رعایت حجاب و پوشش که از تأکیدات اسلام است، باید سبب توجه به این مهم شود.

جابری انصاری تأکید کرد: ترویج فرهنگ حجاب به‌عنوان یک نماد شاخص اسلامی وظیفه‌ای همگانی است که هر مسلمان معتقدی به فراخور توان خود بایستی به آن بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن ارج نهادن به زحمات دلسوزان انقلاب در انجمن سینماداران ایران که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداشته‌اند، تصریح کرد: از مدیران سینماهای استان انتظار است ضمن فراهم آوردن محیطی آرامش بخش برای هموطنان و لذت بردن از آثار هنرمندان عزیز، کمافی السابق در موضوع حجاب اسلامی برنامه ریزی‌های مداومی داشته باشند.

امید است در پرتو عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) گام‌هایتان در مسیر اشاعه و ترویج حجاب فاطمی استوار باشد.

کدخبر: 17477


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise