شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 15:10

تقدیر دبیر شورای اطلاع رسانی استان از حضور جهادی استاندار البرز در انتخابات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: بازدیدهای میدانی استاندار، دیدار چهره به چهره با مردم در مساجد و مکان‌های اخذ رأی و نظارت بر روند برگزاری انتخابات در البرز بی‌نظیر و پرتوی از نمایش اقتدار دولت سیزدهم بود.

البرز. امید بانوان؛‌ «سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز اظهار داشت: در روند بازدیدها که ساعت‌ها طول می‌کشید، دکتر عبدالهی به درد و دل مردم و انتظارات آنها گوش می‌داد و در میدان دستور انجام اقدامات را می‌داد.

جابری انصاری خاطرنشان کرد: عبدالهی - استاندار جهادی و رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز در جمع اصحاب رسانه که پوشش اخبار انتخابات را داشتند، به تکریم جایگاه این قشر زحمت‌کش  پرداخت و حضور آنها را در تمامی عرصه‌ها برای پیشرفت استان ضروری عنوان نمود.

وی گفت: حضور در محل رأی‌گیری مستقر در مصلی نماز جمعه کرج و دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله حسینی همدانی و ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات در استان به معظم‌له شکوه دیگری از همراهی و ارادت نماینده عالی و انقلابی دولت در استان به علما به‌ویژه ساحت نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه کرج بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: استان البرز به همت شبانه‌روزی استاندار و فرمانداران و اعضای محترم شورای تأمین استان و نظارت پرشکوه نهادهای نظارتی و امنیتی در پرپایی انتخاباتی بی‌حاشیه و آرام و حضور و مشارکت مردم در این دور از انتخابات درخشید و علی‌رغم تبلیغات مسموم دشمنان انقلاب جزو استان‌های فعال کشور بود که بایستی قدردان این نعمت الهی باشیم.

جابری انصاری اذعان نمود: با انتخاب شایسته نمایندگان منتخب مردم استان برای حضور در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی شاهد گسترش آبادانی و پیشرفت روز افزون استان البرز خواهیم بود.

کدخبر: 17536

عکاس: شکوفه سیاوشی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise