دوشنبه، 07 خرداد 1403 - 17:44

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز معرفی شد

آئین تودیع و معارفه سرپرست معاونت پژوهش و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز با حضور مدیرکل، اعضای شورای معاونین و جمعی از همکاران حوزه امور اداری و مالی برگزار شد.

 البرز. امید بانوان؛ ظهر امروز در این آیین «روح الله شفیعی» به عنوان سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان البرز انتخاب گردید ضمنا از تلاش‌های «مسلم رئیسی» سرپرست سابق این معاونت نیز تقدیر به عمل آمد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این آئین کار حوزه معاونت پژوهش و توسعه منابع را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تمامی فعالیت‌های آموزش و پرورش از این جهت که نیاز به پشتیبانی دارد مرتبط به معاونت توسعه است؛ همچنین ساماندهی نیروی انسانی و موارد مرتبط به آن نیز اهمیت خاص خود را دارد که بازهم در همین حوزه تعریف می‌شود. حجرگشت افزود: فعالیت پژوهش صرفاً به هفته پژوهش خلاصه نمی‌گردد و کار پژوهشی نیز فعالیت بسیار مهمی است که زیر مجموعه همین معاونت تعریف می‌شود. فلذا اهمیت کار معاونت توسعه بسیار بالا است.

 حجرگشت در انتها ضمن آرزوی موفقیت برای «روح الله شفیعی» سرپرست جدید معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع از زحمات «سید مسلم رئیسی» معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل که مدتی با حفظ سمت سرپرستی معاونت توسعه را نیز برعهده داشت تشکر و قدردانی کرد.

کدخبر: 17633


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise