یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 15:46

نماینده مردم استان البرز مطرح کرد؛

نگاه ویژه مجلس در برنامه هفتم توسعه به پایداری مالی صندوق‌ها

عباسی، نماینده مردم کرج ، فردیس و اشتهارد در دیدار با سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز گفت: یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های ما در مجلس شورای اسلامی پایداری مالی و سرمایه‌گذاری درست در صندوق‌ها می‌باشد.

البرز.امید بانوان؛ «فواد محمدی» سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان استان البرز با حضور در دفتر «علیرضا عباسی» نماینده مردم شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار عباسی با اشاره به اهمیت پایداری مالی صندوق‌ها گفت: در برنامه هفتم توسعه، سیاست‌گذاری و نگاه ویژه‌ای به پایداری مالی صندوق‌ها شده است.

عباسی بیان داشت: خدمت به جامعه کشاورزان، روستائیان و عشایر ارزشمند است و باید به  طور اولاء برای این قشر از جامعه کار کرد.

وی  افزود: وضعیت فعلی صندوق با مدیریت صحیح بسیار مطلوب است، امیداوریم این پایداری در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد و قطعا نمایندگان مجلس هم از هیچگونه کمکی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

محمدی سرپرست صندوق استان نیز با اشاره به گزارش عملکرد صندوق در استان گفت: در استان البرز تا کنون حدوداً  22 هزار نفر تحت پوشش قرار داده است که بیش از  1000 خانوار از خدماتی همچون مستمری بازنشستگی، مستمری بازماندگان و یا مستمری ازکارافتادگی بهره‌مند شده‌اند.

محمدی عنوان کرد: سهمیه تخصیص یافته سال 1403 در استان البرز، جذب حدودا 5 هزار نفر بیمه شده جدید است که با تحرک و اهتمام ایجاد شده در سایه تفکر بسیجی و کار جهادی امیدواریم بتوانیم این مهم را محقق سازیم.

سرپرست صندوق استان مطرح کرد: صندوق در دوسال گذشته موفق به جذب بیش از یک میلیون بیمه شده جدید بوده که این آمار معادل آمار 16 سال گذشته در صندوق بوده است.

محمدی تصریح کرد: صندوق در سطح کلان هدف‌های از جمله پایداری مالی و سرمایه‌گذاری، بهبود و توسعه خدمات، تسهیل‌گری و مانع‌زدایی، جهاد تبیین و ارتقاء جایگاه صندوق در جامعه را به صورت جدی پیش می برد.

وی افزود: اقدامات ارزشمندی همچون ارائه خدمات بیمه تکمیلی، پرداخت تسهیلات، اجرای ماده 21 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ... در راستای نیل به اهداف و همچنین رضایت جامعه هدف در صندوق صورت گرفته است.

کدخبر: 17693


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise