یکشنبه، 03 تیر 1403 - 14:13

وزیر آموزش و پرورش:

۳۰ مدرسه اوتیسم در کشور ساخته می‌شود

وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز اوتیسم مرحوم‌ «احمد باباخانی» شهر کرمانشاه از ساخت ۳۰ مدرسه اوتیسم در مراکز استان‌های کشور خبر داد.

 آموزش و پرورش. امید بانوان؛ «رضامراد صحرایی» در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز اوتیسم شهر کرمانشاه همزمان با ۱۳ پروژه دیگر آموزشی و ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در شهرک دولت آباد؛ به نهضت مدرسه سازی در دولت سیزدهم شهید رئیسی اشاره کرد و افزود: در طول ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی به مردم ایران نزدیک هفت هزار مدرسه در کشور ساخته شده یعنی روزی هشت مدرسه که بی‌سابقه است.

 وی عدالت را محور و مرکز تمام برنامه‌های شهید رئیسی اعلام کرد و گفت : ۶۴ درصد مدارس ساخته شده در دولت شهید رئیسی در مناطق روستایی و محروم بوده است.

 صحرایی همچنین با اشاره به ساخت بیش از سه میلیون متر مربع فضای آموزشی با ۳۲ هزار کلاس درس در دولت مردمی شهید رئیسی گفت: دولت مردان دولت سیزدهم همچنان خدمت به مردم در چهل خدمت این شخص بزرگوار را رها نکردند و امروز شاهد افتتاح ۱۳ پروژه آموزشی در کرمانشاه با هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع بویژه در مناطق محروم هستیم که امیدواریم با بهره‌برداری از این فضاهای آموزشی استعداد دانش آموزان مستعد این مناطق شکوفا شود.

 وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد ردیف استخدام ۲۲۶ هزار معلم را از دیگر کارهای بزرگ شهید رئیسی در طول خدمت کوتاهش اعلام کرد.

کدخبر: 17911


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise