چهارشنبه، 06 تیر 1403 - 09:48

با اعتباری بیش از ۵۶ میلیارد تومان؛

۵ پروژه در ساوجبلاغ افتتاح و کلنگ‌زنی شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امروز ۵ پروژه با اعتباری حدود ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ تومان در ساوجبلاغ افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

البرز. امید بانوان؛ «مجتبی عبداللهی» در بازدید و افتتاح پروژه‌های شهرستان ساوجبلاغ که با هدف اجرای رویداد امید آفرینی و خدمت رسانی در استان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، افزود: امروز  در مجموع ۵ پروژه مورد بهره برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

وی ادامه داد: افتتاح پل در شهر هشتگرد و مخزن آب در شهرمهستان و آغاز عملیات اجرایی یک مجموعه میوه تره‌بار، فرهنگسرا و ورزشگاه با اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان از جمله این پروژهها بود.

عبداللهی با بیان اینکه ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ اعتبار تومان، اعتبار پروژه‌های امروز بود، گفت: در تلاش هستیم نیازها و مطالبات مردم را پاسخگو باشیم تا بتوانیم قدمی در راه کسب رضایتمندی مردم برداریم.

وی افزود: ۵ هزار و ۶۳۵ پروژه در سامانه منتاک وزارت کشور ثبت شده که به لحاظ تعدد پروژه‌ها، حائز رتبه اول کشور شدیم.

استاندار البرز گفت: ۱۲۰ پروژه بزرگ نیز در سامانه ایران یار وزارت کشور ثبت شده که در این راستا نیز جایگاه ویژه‌ای در کشور داریم.

وی افزود: در دولت سیزدهم اقدامات و دستاوردهای بی نظیری در جهت توسعه و ارتقا سرانه‌ها و زیرساخت‌ها برای البرز رقم خورد که امید است این روند تداوم و استمرار داشته باشد.

کدخبر: 17946


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise