سه‌شنبه، 19 تیر 1403 - 18:11

ساماندهی معابر منطقه یک فردیس در دست اجرا است

«مهدی رشیدی» به تشریح عملیات عمرانی که در سطح منطقه یک از ابتدای تیرماه تاکنون در دست اجراست پرداخت.

 فردیس. امید بانوان؛ مدیر منطقه یک شهرداری فردیس اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های شهروندان و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها به همت معاونت فنی و عمرانی این منطقه، روکش آسفالت معابر از جمله کوچه هادی واقع در خیابان امام حسن علیه السلام به مساحت تقریبی ۶۵۰ متر مربع و تناژ آسفالت حدودی ۱۰۰ تن، کوچه پرتو در خیابان شهریاری با صرف ۱۷۰ تن آسفالت انجام شد. عملیات زیرسازی آسفالت خیابان مهستان ۱۱ جاده ملارد نیز آغاز شده است.

 وی با تأکید بر ضرورت توجه به انجام اقداماتی به منظور ساماندهی معابر، افزود: برای بهسازی مسیرها و هدایت آب‌های سطحی، عملیات جدول گذاری در کوچه هادی به طول ۱۰۰ متر و کوچه پرتو به طول ۱۸۰ متر که در خیابان امام حسن علیه السّلام واقع شده‌اند، صورت پذیرفته است.

 رشیدی به ضرورت رسیدگی به وضعیت کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به خیابان امام حسن علیه السلام به عنوان مسیر پرتردد در منطقه یک، اشاره کرد و ادامه داد: به همین منظور، عملیات پی کنی برای تعویض جداول فرسوده و جدول گذاری در خیابان بوعلی سینا و کوچه عرفان به انجام رسید.

 وی ضمن برشمردن سایر اقدامات عمرانی در حال انجام گفت: عملیات مرمت جداول و کانال‌های کوچه بوستان ۴، حوالی میدان سرحدی و ورودی خیابان ۶۶ همچنین جدول گذاری در خیابان شهید قدیمی بلوار ۴۴ متری امام خمینی (ره) و دوربرگردان کانال فردیس در حال اجرا می‌باشد.

 مدیر منطقه یک شهرداری فردیس، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمرانی با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب با هدف تسهیل تردد وسایل نقلیه و شهروندان، بهسازی و نوسازی معابر و زیباسازی فضای شهری در سطح منطقه یک به صورت مستمر در حال انجام است.

کدخبر: 18150


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise