پنجشنبه، 28 تیر 1403 - 11:26

فیلتر جدید Favorites به واتساپ اضافه شد

فیلتر جدید Favorites به کاربران پیام‌رسان واتساپ اجازه می‌دهد چت‌های شخصی و گروهی مورد علاقه خود را به‌راحتی مدیریت و طبقه‌بندی کنند.

علم و فناوری. امید بانوان؛ ایران دکونومی نوشت؛ واتساپ از انتشار فیلتر جدیدی به نام « Favorites » خبر داده است که به شما اجازه می‌دهد به سرعت چت‌های افراد یا گروه‌هایی که بیشترین اهمیت را برای شما دارند، در گروه «مورد علاقه‌ها» طبقه‌بندی کرده و به سادگی از طریق گزینه موجود در تب تماس‌ها (Calls) با آنها ارتباط برقرار کنید.

فیلتر « Favorites» از روز سه‌شنبه شروع به کار کرد و طی هفته‌های آینده در دسترس همه کاربران واتساپ قرار خواهد گرفت. این فیلتر به شما امکان می‌دهد تمام چت‌های خود با بهترین دوست یا گروه خانوادگی مورد علاقه خود را برای دسترسی سریع‌تر، در یک جا جمع آوری کنید. این برنامه پیام‌رسان با قراردادن بخش « Favorites» در تب مربوط به تماس‌ها به کاربران اجازه داده است مخاطبین مورد علاقه خود را سریع شماره‌گیری کنند، بدون اینکه نیازی به مرور تماس‌های اخیر یا یافتن مخاطب از دفترچه مخاطبین باشد.

چگونه یک مخاطب را به لیست Favorites واتساپ اضافه کنیم؟

برای افزودن یک مخاطب یا گروه به لیست مورد علاقه‌های خود، کافیست فیلتر Favorites  را از صفحه چت خود انتخاب کنید، یا پس از انتخاب مخاطب یا گروهی خاص از زبانه تماس‌ها، روی گزینه « Add Favorite » ضربه بزنید. به علاوه، می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود روی اسم یک چت یا مخاطب، گزینه «Add To Favorite» را انتخاب و آیتم مورد نظر خود را به موارد دلخواه خود اضافه کنید. واتساپ این ویژگی را از طریق مسیر Settings > Favorites > Add To Favorite  نیز در اختیار کاربران قرار داده است. شما می‌توانید هر زمان که مایل باشید این فهرست را بر اساس اولویت خود دوباره سفارشی‌سازی کنید.


فیلتر جدید Favorites واتساپ

گزارش‌ها حاکی از آن است که واتساپ این ویژگی را اولین بار در ماه فوریه آزمایش کرده و در مرحله اول گروه منتخبی از مخاطبان در نسخه تحت وب و IOS این اپلیکیشن به آن دسترسی داشتند. سپس در ماه آوریل این فیلتر در نسخه اندروید آزمایش شد.

آخرین به‌روزرسانی سه ماه پس از معرفی فیلترهای چت واتساپ منتشر شد. این برنامه پیام‌رسان متعلق به متا، در ابتدا سه زبانه « All»، « Unread» و « Groups» را به عنوان سه فیلتر اصلی مدیریت چت‌ها منتشر کرد. اکنون با اضافه شدن فیلتر مربوط به «موارد دلخواه»،  فیلترهای چت واتساپ کارآمدتر شده است.

لازم به ذکر است که واتساپ طی یکی دو ماه گذشته قابلیت‌های زیادی را مورد آزمایش قرار داده است که مهمترین آنها امکان ساخت آواتار و ویرایش تصاویر با کمک ابزار هوش مصنوعی متا بود.

کدخبر: 18295


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise