جمعه، 29 تیر 1403 - 18:24

حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی کلان، مطالبه جدی فراکسیون زنان مجلس

عضو فراکسیون زنان مجلس، حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی کلان را مطالبه جدی این فراکسیون دانست و از دولت چهاردهم خواستار توجه ویژه به این مهم شد.

سیاست. امید بانوان؛ «عالیه زمانی کیاسری» بر ضرورت به کارگیری زنان کارآمد و توانمند در سطوح بالای مدیریتی دولت چهاردهم تأکید کرد و گفت: یکی از مطالبات جدی اعضای فراکسیون زنان مجلس در نشست اخیر این فراکسیون حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی کلان به ویژه در وزارت خانه‌ها بوده است و به طور حتم این مطالبه را پیگیری خواهیم کرد و در همین مسیر قدم برمی‌داریم.

وی با یادآوری اینکه برای تحقق این مهم نهایت اهتمام خود را به کار می‌بریم، افزود: از دولت چهاردهم انتظار داریم استفاده از زنان کارآمد در سطوح بالای مدیریتی را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس دوازدهم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در آستانه ولادت حضرت زهرا ( س ) در دیدار جمعی از بانوان فرهیخته فرمودند؛ « پیشنهاد استفاده از زنان فرهیخته، دانشمند، فرزانه و مجرّب در رده‌های گوناگون تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور، موضوع مهمی است که ذهن من را مدت‌ها است مشغول کرده و ان‌شاءالله برای آن راه حلی خواهیم یافت» بنابراین ما باید این مطالبه رهبری را به عنوان مطالبه جدی در حوزه زنان پیگیری کنیم و در این مسیر قدم برداریم؛ امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

کدخبر: 18324


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise