شنبه، 30 تیر 1403 - 17:59

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز:

سالانه ۱۰ هزار دانش آموز به آمار دانش آموزان استان البرز اضافه می‌شود

نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز با حضور عبداللهی استاندار البرز، عباسی و حدادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و سایر اعضا در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

البرز. امید بانوان؛ «علی حجرگشت» مدیر کل آموزش وپرورش استان البرز در ابتدای جلسه ضمن تشکر از حضور استاندار محترم، نمایندگان مجلس و اعضای شورا بیان کرد: سالانه حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز به دانش‌آموزان استان افزوده می شود که همین افزایش دانش‌آموز، نیروی انسانی بالایی را نیز طلب می کند. مجموعه مؤلفه‌های بازنشستگی، نقل و انتقال نیروها از استانی به استان دیگر، جذب و استخدام و رشد دانش‌آموز در سامان‌دهی نیروی انسانی بسیار تأثیرگذار هستند.

وی افزود:در سال گذشته سهمیه‌های استخدامی که به استان‌ها اختصاص یافته بود کاهش یافت و همچنین نتایج دیر اعلام شد به طوری که ابتدایی را اول مهرماه و متوسطه را ۲۸ آبان ماه اعلام کردند که همین امر چالش بزرگی را در سامان‌دهی نیروهای انسانی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: همچنین سال تحصیلی قبل در آموزش و پرورش ۳۱۰ نیروی قرار دادی داشتیم که متأسفانه پارسال سازمان استخدامی آنان را نپذیرفت و این افراد تحت عنوان نیروهای خرید خدمات به کار گرفته شدند، امیدواریم این مسئله به زودی حل شود، چرا که هم امنیت شغلی افراد را به خطر می‌اندازد و همچنین ما از وضعیت نیروی انسانی باثباتی که باید داشته باشیم، بی‌بهره می‌شویم.

کدخبر: 18335


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise