سه‌شنبه، 02 مرداد 1403 - 16:05

عضو شورای شهر کرج

دستگاه‌های متولی زوایای مختلف حضور اشخاص بی‌حجاب در دسته عزاداری را بررسی کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: دستگاه‌های متولی و سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز که متولی اصلی هیئت‌ها می‌باشد ضروریست زوایای مختلف حضور اشخاص بی‌حجاب در دسته عزاداری را بررسی کند.

کرج. امید بانوان؛ حجت الاسلام «علیرضا سعیدی» در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: از همه مردم متدین و دوستدار اهل بیت (ع) در اقامه عزای حسین بن علی (ع) و تقدیر از همه دستگاه‌های فرهنگی هیئت داران مساجد و حسینیه علی الخصوص همکاران شهرداری از جمله سازمان فرهنگی و سازمان سیما و منظر و تک تک اعضای محترم شورا که به خوبی نقش حمایتی خود را انجام دادند قدردانی می‌کنم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در خصوص اتفاق حضور اشخاص بی‌حجاب در دسته عزاداری و عدم رعایت حدود شرع، لازم است دستگاه‌های متولی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی استان که متولی اصلی هیئت‌ها می‌باشد زوایای مختلف این مسئله را بررسی کند.

سعیدی اذعان کرد:  البته ضمن اینکه از اقدامات نیروی انتظامی و دستگاه قضا در احضار این حرمت شکنان تشکر می‌کنیم اما مهمتر از برخورد با مفاسد و فساد برخورد با اقامه کنندگان مفاسد است کسانی که با طراحی این قداست‌ها را دستخوش تمسخر می‌کنند.

عضو  شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: اینجاست که اهمیت تولید سند در خصوص هیئت تراز انقلاب اسلامی خودش را نشان می‌دهد هیئت اگر اسلامی باشد و کار تربیتی و آموزشی کند قطعاً مطابق با سند واعظ دارد اعضا و پیرغلامانی دارد که خود مروج احکام شرعیه هستند مداحی دارد که مدح اهل بیت و بیان فضائل اهل بیت می‌نماید و از اقدامات خلاف شرع و عرف جلوگیری می‌کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: مسئله بعدی اتفاقی که در خصوص حضور یک بلاگر بدحجاب در تبلیغ اتوبوس برقی بوده فارغ از اینکه بررسی‌های بنده تا این لحظه نشان می‌دهد که شهرداری ورود و دخالت مستقیمی در این امر نداشته و شهردار محترم هرگونه رابطه‌ای در سفارش را تکذیب کردند.

وی خاطرنشان کرد: علی ایحال مسئولیت اتوبوس با شهرداری است زوایای این اتفاق بررسی و اعلام شود ساده انگارانه است که بپذیریم هیچ همراهی وجود نداشته است اگرچه معتقدم لازم نیست همه اشتباهات در شهر را به گردن شهرداری و شورای شهر بیاندازیم.

کدخبر: 18358


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise