پنجشنبه، 11 مرداد 1403 - 17:47

عضو شورای اسلامی شهر مطرح کرد؛

اهتمام جدی مدیریت شهری فردیس در اجرای پروژه‌های عمرانی

عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر فردیس و اهتمام شهرداری اجرای پروژه‌های عمرانی با سرعت در حال انجام است

فردیس. امید بانوان؛ «ابراهیم رنجبر» عضو شورای اسلامی شهر در بازدید از پروژه‌های عمرانی با اشاره به اینکه انجام عملیات تراش و روکش آسفالت در راستای بهبود کیفیت شهروندان امری مهم و ضروری محسوب می‌شود، اظهار کرد: خیابان و مسیرهای پر تردد از مهم‌ترین فضاهای شهری هستند و توجه به کیفیت آسفالت معابر در ارتقاء رضایتمندی شهروندان تأثیر گذار است.

وی با بیان این مطلب که بازدیدهای مستمر منظور بررسی روند اجرای عملیات عمرانی و رسیدگی به مطالبات مردمی انجام می گیرد، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری فردیس  به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان است و  با حضور  و پیگیری‌های مستمر باید پروژه‌هایی که در توسعه و پیشرفت شهر نقش مهمی ایفا می کنند در کوتاه‌ترین زمان در اختیار شهروندان قرار بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس در ادامۀ بازدیدها حدفاصل فلکه پنجم بلوار شهدای فردیس تا بلوار مارلیک را  از معابر مهم درون شهری عنوان کرد و افزود: از مسیرهای یاد شده بازدید کردیم ؛ عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه با صرف ۲ هزار تن آسفالت به طول ۸۵۰ متر و در مساحت ۱ هزار مترمربع با همت معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل مرکز شهرداری فردیس اجرا  و به اتمام رسیده است.

عضو کمیسیون خدمات شهر شورای اسلامی شهر فردیس به بازدیدی که در چند روز اخیر از اجرای پروژه عمرانی انجام داده  اشاره کرد و گفت : با توجه به درخواست‌های شهروندان مبنی بر رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر انتهای بلوار مپنا و بلوار نیایش (جاده کشتارگاه)، عملیات آسفالت این معابر در دست اجرا است.

رنجبر در پایان اظهار کرد: اجرای عملیات آسفالت مکانیزه خیابان امام حسن (ع) به مساحت ۱۰ هزار و ۱۹۶ متر مربع به اتمام رسیده است؛  همچنین از انجام عملیات آسفالت خیابان خیزران، کوچه نسیم ۱۲، کوچه تندیس خیابان گلستان اول و کوچه دوم بلوار بهار آزادی که در حال انجام است بازدید صورت پذیرفت و از نزدیک به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی کرد.

کدخبر: 18469


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise