دوشنبه، 15 مرداد 1403 - 16:00

امام جمعه ماهدشت خطاب به مسئولان

ظرفیت‌های ماهدشت را جدی بگیرید

امام جمعه ماهدشت گفت: شهر ماهدشت ظرفیت‌های زیادی دارد که از اعضای شورای اداری می‌خواهم این ظرفیت‌ها را جدی بگیرند.

کرج. امید بانوان؛ حجت الاسلام «علی رادمرد» در جلسه شورای اداری شهرستان کرج که به میزبانی ماهدشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهید جمهور گرامی گفت: انتظار داریم رئیس جمهور ملاک‌هایی که مقام معظم رهبری روز تنفیذ عنوان کردند را مد نظر قرار دهد.

وی ضمن اشاره به برخی از ظرفیت‌های شهر ماهدشت گفت: در ماهدشت ۱۱۰ شهید و ۴ شهید گمنام داریم که باید از ظرفیت و برکات شهدا استفاده کنیم.

زمین‌های حاصلخیز و کشاورزی دیگر موضوعی بود که حجت الاسلام رادمرد مطرح کرد و خواستار توجه به این ظرفیت در ماهدشت شد.

امام جمعه ماهدشت با اشاره به زمین‌های قولنامه‌ای تصریح کرد: خانه‌های قولنامه‌ای به شهر ماهدشت ضربه زده جدی‌ای وارد کرده که از مسئولان می‌خواهم مانع از رشد آن شوند. افزایش بودجه و اعتبارات شهر نیز دیگر نکته‌ای بود که امام جمعه شهر ماهدشت به آن اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور بیان کرد: ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور وجود دارد که همه این‌ها سنگر فرهنگی سیاسی است.

امام جمعه ماهدشت اضافه کرد: ما باید فرهنگ نماز جمعه را توسعه دهیم و ضمانت‌هایی که خداوند به نمازگزاران جمعه وعده دادند را تبیین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نماز جمعه محلی برای بصیرت بخشی و مطالبه‌گری است که این ظرفیت نماز جمعه را پررنگ‌تر می‌کند؛ لذا باید حضور مسئولان در نماز جمعه جدای از حضور در برگزاری میز خدمت جدی‌تر و منظم‌تر باشد.

 

کدخبر: 18520


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise