دوشنبه، 15 مرداد 1403 - 17:05

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج:

بودجه تملک دارایی امسال کرج ۴۸ درصد افزایش داشت

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در جلسه شورای اداری شهرستان کرج به میزبانی ماهدشت گفت: بودجه تملک دارایی امسال ۴۸ درصد افزایش داشت که از مدیریت سازمان برنامه و بودجه تشکر می‌کنم.

 کرج. امید بانوان؛ «یحیی رمضانی» در جمع اعضای شورای اداری شهرستان کرج با تأکید بر برنامه‌ریزی منسجم اذعان کرد:  مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی خادم است و مردم ارباب هستند؛ مدیری که برنامه نداشته باشد موجب خسران می‌شود.

 وی اضافه کرد: جلسات شورای اداری را هر دوره به میزبانی یکی از شهرهای شهرستان برگزار می ‌نیم چرا که اعتقاد به مرکز زدایی و ظرفیت افزایی داریم.

 رئیس شورای اداری شهرستان کرج بیان داشت: خدمت صادقانه ملاک مدیران باشد تا دین‌مان به شهدا، جانبازان و آزادگان به درستی ادا شود.

 وی با توجه به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار را تبریک و گفت: رسانه‌هایی که اهلیت دارند و کار حرفه‌ای بر اساس قانون مطبوعات و منشور اخلاقی فعالیت دارند نور چشم نظام هستند.

 معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان است، مردان رشیدی، که برای حفظ آرمان های امام(ره) رنج‌ها و مشقت زیادی را تحمل کردند. ما هر چه داریم از خون شهدا و رشادت‌های جانبازان و آزادگان است.

وی ضمن انقاد از عدم پخش صدای اذان در ادارات خاطرنشان کرد: این کار برکت را از ادارات زدوده است. لازم است جلسات در ادارات پیش از اذان تمام و صدای اذان پخش شود.

وی در بخش دوم سخنانش به مشکلات و معضلات شهر ماهدشت پرداخت و از آب منطقه‌ای خواست تکمیل پروژه سیاه جوی تسریع شود.


کدخبر: 18521


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise