پنجشنبه، 18 مرداد 1403 - 13:59

اهتمام فرمانداری کرج در برای مقابله با انحرافات تسهیلات اشتغال

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج گفت: افزایش زمینه‌های اشتغال الویت ما است و هیچ گونه انحراف و تعللی در تسهیلات اشتغال شهرستان قابل پذیرش نیست.

کرج. امید بانوان؛ جلسه کمیته نظارت بر تسهیلات اشتغال در معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری با ریاست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج برگزار شد.

«مهدی فراهانی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج بیان کرد: افزایش زمینه‌های اشتغال الویت ما است و هیچ گونه انحراف و تعللی در تسهیلات اشتغال شهرستان قابل پذیرش نیست.

در این جلسه که رؤسای ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی مناطق شمال، جنوب و غرب کرج حضور داشتند، معاونت فرماندار اراده کمیته نظارت را  برای ممانعت از انحرافات تسهیلات اشتغال خواستار شد.

فراهانی ضمن تشکر از تلاش مجموعه تعاون کار ورفاه اجتماعی در استان گفت: دغدغه استاندار و فرماندار محترم هدایت درست تسهیلات در راستای اشتغال‌زایی جوانان است.

وی افزود: درصد زیادی از این تسهیلات مسیر درست را در راستای اشتغال طی کردند اما متأسفانه برخی افراد سودجو سرمایه‌های دولت را در جایی به غیر از اشتغالزایی استفاده کردند.

فراهانی خاطرنشان کرد: در همین راستا کمیته نظارت در استان و در شهرستان با حضور دستگاه‌های مربوطه  تشکیل و بر مسیر تسهیلات داده شده با سرکشی و بازدید از طرح‌ها  نظارت ویژه خواهند داشت.

وی در خاتمه افزود: بدون شک فرمانداری کرج با اهتمام ویژه با انحرافات تسهیلات اشتغال برخورد خواهد کرد.

 

کدخبر: 18549


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise