مدیرعامل شرکت گاز استان:
تلاقی کسب و کار دیجیتال و هوش مصنوعی گامی مهم در شرکت گاز البرز
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: تلاقی شیوههای کسب و کار دیجیتال و هوش مصنوعی در شرکت گاز استان البرز نشان دهنده گامی مهم در جهت نوسازی عملیات بهبود رضایت مشتری و همسویی با روندهای جهانی ناشی از انقلاب چهارم صنعتی است
البرز. امید بانوان؛ «کامران ایمانی فولادی» مدیرعامل این شرکت
در حاشیه برگزار دومین پنل تخصصی تدوین نقشه راه کسب و کار دیجیتال که در شرکت گاز
استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت مانند بسیاری از دستگاههای خدمات شهری
در حال بررسی طرحهای کسب و کار دیجیتال برای افزایش کارایی برای جلب رضایت مشتری
در چهارچوب انقلاب چهارم صنعتی است.
وی تصریح کرد: با ظهور گوشیهای هوشمند و ورود انسان به انقلاب چهارم صنعتی ادغام فناوریهای نوظهور از جمله هوش مصنوعی و اینترنت اشیا برای بهینهسازی عملیات و اراده خدمات ورود به کسب و کارهای دیجیتال برای شرکتهای مانند گاز البرز گریز ناپذیر است.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با تأکید بر همهگیری هوش مصنوعی در ابعاد مختلف زندگی شناخت و یادگیری این تکنولوژی را مهم و حیاتی عنوان کرد و ادامه داد: تجربه مشتری هوشمند که کسب و کار دیجیتال و هوش مصنوعی را میشناسد و مضاف بر آن جهان در این مسیر در حال حرکت است این شرکت را ناگزیر کرده تا در این مسیر گام بردارد.
وی بازده عملیاتی را ز دیگر مؤلفههای عنوان کرد و ادامه داد: خودکارسازی فرایندهای معمول و استفاده از تجربه و حلیل پیشبینی کنندهها میتواند عملیات را ساده کند هزینهها را کاهش دهد و خرابی را به حداقل برساند و در نهایت به نفع شرکت و مشتریان باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: مدیریت دادهها و بینش مؤلفه دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که پلتفرمهای دیجیتال امکان جمع آوری تجزیه و تحلیل بهتر دادهها را فراهم میکند، بینشهایی را ارائه میدهد که میتواند تصمیم گیری و شکلگیری استراتژی را هدایت کند.
وی بیان کرد: همه شرکتها اهداف پایدار ثابتی دارند در این چند ساله اخیر هم بر اساس اسناد بالادستی همه پروژههای عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشند اتخاذ ابزارهای دیجیتال میتواند به شرکت گاز در نظارت بر اثرات زیست محیطی خود و تلاش در جهت اهداف پایدار کمک کند که در بازار امروز اهمیت فزایندهای دارد .
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز نوآوری و سازگاری را از دیگر مؤلفههای ضروری هر سازمان پویا و زنده عنوان کرد که استقبال از انقلاب چهارم صنعتی به شرکتها این امکان را میدهد که رقابتی و نوآوری باقی بمانند.
ایمانی فولادی اذعان کرد: با استفاده از فناوریهایی مانند هوش مصنوعی اینترنت اشیا و کلان داده سازمانها میتوانند با شرایط متغیر بازار و انتظارات مشتریان سازگار شوند.
وی
بیان کرد: تمرکز بر هوش مصنوعی میتواند به نگهداری پیشبینی کننده بهبود اقدامات
ایمنی و افزایش فرایندهای تصمیم گیری کمک کند و به طور خلاصه تلاقی شیوههای کسب و
کار دیجیتال و هوش مصنوعی در شرکت گاز استان البرز نشان دهنده گامی مهم در جهت
نوسازی عملیات بهبود رضایت مشتری و همسویی با روندهای جهانی ناشی از انقلاب چهارم
صنعتی است.
کدخبر: 18619