یکشنبه، 21 مرداد 1403 - 16:10

برای اولین بار؛

صدور مجوز نصب تابلو اصناف مشمول پرداخت عوارض می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری فردیس گفت: عوارض صدور مجوز تابلوهایی که برای اولین بار نصب می‌شود باید پرداخت گردد ولی برای تمدید تابلوها نیازی به پرداخت عوارض نیست.

فردیس. امید بانوان؛ «اصغر نصیری» در کارگاه آموزشی آئین‌نامه‌های تبلیغات محیطی که صبح امروز در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد با اشاره به اینکه به‌هم ریختگی در تابلوهای شهری مشهود است، اظهار کرد: فردیس  از نظر بصری در وضعیت آشفته و ناخوشایندی قرار دارد.

نصیری با بیان این مطلب که ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی ضمن جلوگیری از آشفتگی بصری برای سلامت روح و روان شهروندان مؤثر است، تصریح کرد: آرامش بصری یکی از مباحث قابل اهمیت در محیط شهری  و ایجاد ضوابط و مقررات در ساخت و نصب تابلوها، در بهبود اوضاع شهر مؤثر است.

وی در ادامه به فونت‌ها و رنگ‌های استفاده شده در تابلوها اشاره کرد و تصریح کرد:  یکی از سیاست‌های مدیریت شهری فردیس ساختن شهری زیبا با جلوه‌های بصری زیبا برای شهروندان است.

معاون خدمات شهر شهرداری فردیس به بنرهایی که از سال‌های قبل سر در مغازه‌ها نصب شده است اشاره کرد و  افزود: برخی از اصناف بنرهایی را در سال‌های قبل سر در مغازه ها نصب کرده‌اند که بعد از گذشت سالیان رنگ پریدگی و کهنگی  در آنها موجب زشت شدن معابر سطح شهر  و آزار چشم شهروندان می‌‌شود.

نصیری در پایان اضافه کرد: برای شهر فردیس که امروز نیازمند درآمد پایدار است تابلوهای شهری می تواند در این موضوع مؤثر واقع شود.

کدخبر: 18628


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise