یکشنبه، 21 مرداد 1403 - 21:20

مدیر زیبا سازی شهرداری

تابلوهای صنوف فردیس ساماندهی می‌شود

مدیر زیبا سازی شهرداری فردیس گفت: شهرداری تابلوهای صنوف در سطح شهر را ساماندهی می‌کند.

فردیس. امید بانوان؛ «محمد حسین جعفری» در کارگاه آموزشی آئین‌نامه تبلیغات محیطی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مدیریت شهری ساماندهی تبلیغات محیطی است، اظهار داشت: آئین‌نامه تبلیغات محیطی شهر به همت کارشناسان اداره زیباسازی برای نخستین بار در فردیس تهیه، تدوین و به تأیید و تصویب پارلمان شهری رسیده و جهت اجرا به حوزه خدمات شهری مناطق ابلاغ شده است.

مدیر زیبا سازی شهرداری فردیس با بیان این مطلب که تابلوهای تبلیغات شهری می‌تواند نقش مؤثری در سیمای بصری یک شهر داشته باشد، ادامه داد: در راستای ساماندهی تبلیغات محیطی در سطح شهر فردیس جلسات متعددی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تابلوها و فضاهای تبلیغاتی شهر به ۳ دسته تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تابلوهای معرف، تابلوهای غیر معرف و تابلوهای ممنوعه از جمله تعاریف تابلوهای صنفی هستند.

جعفری تصریح کرد: فعالیتهای صنفی، فعالیتهای درمانی، فعالیتهای دولتی، تابلوهای خدماتی، پلاک‌های ساختمانی و تابلوهای راهنمای فلشی رایگان از جمله تابلوهای معرف هستند.

مدیر زیباسازی شهرداری فردیس تابلو بدنه را که از شرایط معرف خارج شده، تابلو پشت بام ، سایبان‌ها و تابلوی نوری الکترونیک را از جمله تابلوهای غیر معرف نام برد.

این مقام مسئول تابلوهای متحرک، تابلوهای که بر درختان و مبلمان شهری نصب شده باشد، تابلوهای که باعث مسدودی بازشوها شود، بالن‌های تبلیغاتی و تبلیغات پرتابل را از جمله تابلوهای ممنوعه دانست.

جعفری با بیان اینکه زوائد بصری و تابلوهای شهری غیرمجاز می بایست بصورت مستمر از سطح معابر جمع آوری شود، اظهار کرد: عوامل اجرایی حوزه خدمات شهری و زیباسازی در مناطق شهرداری فردیس بر اساس مفاد آئیین نامه تبلیغاتی مصوب شده شهر فردیس ؛ نسبت به ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهر اقدام خواهند نمود.

کدخبر: 18629


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise