دوشنبه، 22 مرداد 1403 - 15:54

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اعلام کرد؛

گسترش خدمات مدیریت شهری کرج به زائران اربعین حسینی

‎عضو شورای اسلامی شهر گفت: موکب پذیرایی از زائران اربعین از تاریخ ۱۵ مرداد تا ۸ شهریور ماه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در مرز مهران برپا شده است.

کرج. امید بانوان؛ «عمار ایزدیار» ضمن تسلیت ایام  عزاداری سید و سالار شهدا اظهار کرد: هر سال و در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، خیل عظیم زائران از سراسر کشور آماده حرکت به سمت کربلای معلی می‌شوند و مدیریت شهری در کنار سایر نهادها، خدمات گسترده‌ای را به زائران ارائه می‌دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: عشق و ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تنها محدود به یک استان، شهر یا روستا نمی‌شود، بلکه همه ساله با فرارسیدن ایام اربعین حسینی تمام استان‌ها و شهرهای کشور در عرصه خدمت‌رسانی اعلام حضور و با فراهم کردن زیرساخت‌ها در این راه خدمت‌رسانی می‌کنند.

ایزدیار بیان کرد: شهرداری‌ها از نهادهایی هستند که سهم قابل توجهی در خدمات‌دهی به زائران دارند و با استقرار انواع ماشین‌آلات و حمل‌ونقل اتوبوس‌ های مسافربری، ماشین‌آلات حمل زباله و جمع‌آوری پسماند به مواکب خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین  ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی خسروی زائران حسینی انتقال  می‌دهند. همچنین بسیج شهرداری کرج در عمود ۳۶۱ مسیر نجف-کربلا میزبان عاشقان اباعبدالله الحسین خواهند بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج  تصریح کرد: ارائه خدمات همه‌جانبه در داخل و بیرون مرزها پس از اربعین و تا زمان بازگشت زائران توسط مدیریت شهری تا تاریخ ۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

کدخبر: 18647


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise