چهارشنبه، 24 مرداد 1403 - 18:48

در ادامه برنامه‌های کنگره استانی شهدای غرب؛

سالن تیراندازی و دارت شهدای غریب استان البرز افتتاح شد

سالن تیراندازی و دارت شهدای غریب استان البرز، در ادامه برنامه‌های کنگره استانی شهدای غریب و در آستانه 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به کشور افتتاح شد.

البرز. امید بانوان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح امروز 24 مردادماه در این مراسم که در محل افتتاح این سالن واقع در بنیاد منطقه دو کرج برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا به‌ویژه شهدای غریب و آرزوی سلامتی برای جانبازان و آزادگان عزیز، یکی از رویکردهای مهم معاونت فرهنگی بنیاد البرز را ترویج ورزش در بین ایثارگران عنوان کرد.

«امیرحسین دانش کهن» گفت: باتوجه به اهمیت ورزش در سلامت روحی و جسمی ایثارگران، مجموعه بنیاد در تلاش است تا اقدامات مؤثری را در این زمیه صورت دهد که ایجاد این مجموعه نیز در همین راستا صورت گرفته، امیدواریم در آینده بتوانیم بودجه‌های قابل توجهی برای ورزش ایثارگران جذب کنیم.

وی با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران راه‌اندازی این مجموعه، به خصوص معاونت فرهنگی بنیاد البرز، گفت: همکاران بنیاد همت خوبی داشتند و این مجموعه را با کمترین هزینه راه‌اندازی کردند که امید است این کارها استمرار داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: جانبازان عزیزی در تیم‌های ورزشی مختلف بنیاد حضور داشته و با ورزش عجین شده‌اند که ورزش تأثیر به‌سزایی در سلامتی آنان داشته و باعث شده تا کمترین دارو را برای سلامتی خود مصرف کنند؛ لذا اهمیت ورزش در سلامت جسمی و روحی عموم مردم علی‌الخصوص جانبازان بسیار زیاد است.

دانش کهن افزود: از مسئولین استانی هم تقضا داریم بنیاد را در این مسیر یاری کنند، هرچه قدر به ورزش ایثارگران کمک کنند موجب کاهش دردها و مشکلات این عزیزان خواهد شد، ما هم اعلام آمادگی می‌کنیم هر کمکی که در راستای ترویج و توسعه ورزش ایثارگران است و کیفیت زندگی این عزیزان را افزایش می‌دهد انجام دهیم.

مظلوم‌ترین ایثارگران ما آزادگان هستند

وی در بخش دیگر نامگذاری این مجموعه به نام آزادگان و شهدای غریب را امری مبارک دانست و تصریح کرد: آزادگان واقعاً سختی های زیادی را متحمل شد‌ اند و مظلوم‌ترین ایثارگران ما هستند.

دانش‌کهن افزود: خیلی از اسرای ما در نبود امکانات و موضوعات بهداشتی بر اثر جراحت‌های وارده مظلومانه شهید شدند و این فارغ از شکنجه‌هایی است که تحمل می‌کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه خون دل‌ها خورده شده تا در کشور خود اقتدار داشته باشیم، گفت: امیدواریم خدا توفیق بدهد که بتوانیم قدردان این عزیزان باشیم، اقتدار کشور و انقلاب ما خود به خود ایجاد نشده و خون دل‌ها خورده شده تا به این اقتدار رسیده ایم و این میسور نبود مگر با همت ایثارگران که قهرمانان ملی ما هستند و وظیفه ماست از این قهرمانان قدردانی کنیم.

کدخبر: 18669


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise