یکشنبه، 28 مرداد 1403 - 22:17

توزیع بیش از ۱۱ هزار گذرنامه زیارتی توسط پست البرز

مدیرکل پست البرز از توزیع ۱۱ هزار و ۱۵۰ جلد گذرنامه زیارتی طی ماه جاری خبر داد.

البرز. امیدبانوان؛ «رضا حمیدپور» روز یکشنبه ۲۸ مرداد اظهار کرد: طی این مدت ۱۵هزار و ۱۳۲ جلد گذرنامه ازسوی اداره گذرنامه فراجا به اداره کل پست این استان ارجاع شده که ۱۱ هزارو ۱۵۰جلد  از آنها توزیع شده است.

وی افزود: گذرنامه‌ها پس از ارسال پیامک از سوی اداره گذرنامه، طی ۴۸ ساعت به پست تحویل داده و شرکت ملی پست نیز طبق فرآیند تعریف شده در مدن زمان ۲۴ ساعت اقدام به توزیع آنها می‌کند.

حمیدپور در خصوص علت عدم توزیع برخی گذرنامه‌ها گفت: در فرایند توزیع، پس از دو بار مراجعه نامه رسان‌ها و عدم حضور زائران، گذرنامه‌ها به باجه معطله تحویل شده و مردم توانند با در نظر گرفتن محل سکونت به اداره پست شهرستان مراجعه نموده و گذرنامه خود را از این باجه دریافت کنند.

مدیرکل پست البرز بیان کرد: امسال یکی از خدماتی که توسط شرکت ملی پست به زائران ارائه خواهد شد موضوع راه‌اندازی خدمت زائر پست است.

وی گفت: در مسیر راهپیمایی اربعین هشت ایستگاه با عنوان زائر پست مستقر خواهد شد؛ دو ایستگاه در محل کنسولگری نجف و کربلا و شش ایستگاه دیگر در مسیر راهپیمایی اربعین در موکب‌های اصلی ایرانی است.

این مسئول افزود: امسال علاوه بر اسناد و مدارک مفقود شده، تلفن همراه و کوله پشتی هم به خدمات این ایستگاه‌ها افزوده شده است.

مدیر کل پست استان البرز از زائران اربعین خواست تمدید گذرنامه را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

کدخبر: 18739


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise