سه‌شنبه، 30 مرداد 1403 - 14:42

همکاری شرکت عمران و پلیس راهور مهستان برای رفع مشکلات معابر شهری و افزایش ایمنی

در نشستی که با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت عمران و رئیس پلیس راهور شهر مهستان برگزار شد، مسائل مرتبط با ایمنی معابر شهری و کاهش حوادث مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 ساوجبلاغ. امید بانوان؛ در این نشست که با هدف بهبود شرایط ترافیکی و افزایش ایمنی در معابر شهر مهستان برگزار شد، شرکت عمران از پلیس راهور خواست تا ایرادات و مشکلات موجود در معابر شهری را به شرکت عمران اعلام کند.

 همچنین تأکید شد که پلیس راهور معابر حادثه‌ساز را مشخص نماید تا این شرکت بتواند به‌صورت فوری نسبت به اصلاح آنها اقدام کند. این درخواست در راستای ارتقای سطح ایمنی و کاهش تصادفات و حوادث رانندگی در شهر مهستان مطرح شد.

 در این نشست تصریح شد قصد شرکت عمران حل مشکلات و ارتقای ایمنی در سطح شهر است. تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با همکاری پلیس راهور، مشکلات معابر را به‌سرعت رفع کرده و معابری ایمن و مناسب برای شهروندان مهستان فراهم کنیم.

 این نشست در فضای مثبتی برگزار شد و هر دو طرف بر ضرورت همکاری و تعامل برای رفع مشکلات و ایجاد بسترهای ایمن برای شهروندان تأکید کردند.

 به‌نظر می‌رسد این همکاری‌ها بتواند تأثیرات مثبتی در کاهش حوادث رانندگی و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان شهر مهستان داشته باشد.

 

 

کدخبر: 18767


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise