شنبه، 17 شهریور 1403 - 11:34

با پیگیری‌های علی حدادی انجام شد؛

نجات دانشگاه‌های پیام نور واحد نظرآباد و طالقان از تعطیلی

در پی اعلام خبر کاهش ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های پیام نور استان البرز به‌خصوص در واحدهای شهرستان نظرآباد و طالقان که در صورت انجام، رفته‌رفته منجر به تعطیلی کامل این دو واحد دانشگاهی می‌شود، این موضوع به‌صورت جدی در دستور کار نماینده مردم شریف شهرستان‌های غرب استان البرز قرار گرفت.

علم و فناوری. امید بانوان؛ در همین راستا علی حدادی روز سه‌شنبه مورخ ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۳ در تماسی تلفنی با دکتر حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن طرح موضوع و گلایه از این اقدام صورت گرفته، خواستار لغو و اصلاح ظرفیت رشته‌های همه واحدهای دانشگاهی پیام نور استان البرز به حالت قبل شد.

سرانجام بعد از گذشت کمتر از دو روز و با پیگیری مستمر نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و حسب دستور دکتر حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با اعلام سرپرست مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس این وزارتخانه مشکل رشته‌ها و ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های پیام نور استان البرز به‌خصوص حوزه انتخابیه نظرآباد و طالقان حل شد.

در پی این اقدام خوشایند که از تعطیلی رفته‌رفته واحدهای دانشگاه پیام نور در شهرستان‌های نظرآباد و طالقان جلوگیری خواهد شد، دکتر «عنایت‌الله یزدان پناه»، رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز این خبر مهم را این‌گونه به رؤسای واحدها و همکاران دانشگاه پیام نور استان البرز اعلام کرد: «به اطلاع می‌رساند با تلاش‌ها و پیگیری جناب آقای دکتر حدادی نماینده محترم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی آن‌هم در تعطیلات جاری ظرفیت رشته‌های همه واحدهای دانشگاهی به حالت قبل اصلاح گردید؛ لذا جا دارد از تلاش‌های این نماینده جهادی نهایت تقدیر و تشکر به عمل آید، ضمناً این برادر بزرگوار در همه زمینه‌ها همواره مدافع پیام نور بوده است.»

کدخبر: 18997


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise